Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Lejerbo Holstebro er i fuld gang med en spændende udvikling og søger i den forbindelse en Driftskonsulent, som vil være med at til styrke vores administrative driftsteam med den rette viden indenfor bygningsdrift og vedligehold samt understøtte ejendomsfunktionærerne ved tekniske opgaver. Du har en god kombination af byggetekniske- og administrative kompetencer, ligesom du skal kunne lide at indgå i mundtlig og skriftlig dialog med en bred vifte af mennesker. På vores regionskontor vil du indgå i et engageret team og skal arbejde tæt sammen med driftscheferne. Som Driftskonsulent får du ansvaret for løsningen af en række administrative og driftsrelaterede opgaver.
Arbejdsopgave
Vi forventer, at du
Som person er dynamisk, løsnings- og handlingsorienteret. Du har gode samarbejdsevner, udviser en professionel adfærd, kommunikerer sikkert og præcist såvel skriftligt og mundtligt, ligesom du indgår i et positivt samspil og dialog med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere. Har kørekort og kan stille egen bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster
Dine faglige kompetencer
Du tilbydes
Et spændende job med stor selvstændighed og mange forskellige og afvekslende opgaver, store som små. En arbejdsplads hvor vi har højt til loftet, lægger stor vægt på trivsel og hvor vi har fokus på at skabe gode psykiske og fysiske rammer. En arbejdsplads hvor vi har lyst til at være gode kollegaer og have en arbejdsdag man ikke vil hjem fra. Vi tilbyder efteruddannelse, pensionsordning og andre personalegoder.
Fuldtidsstilling, Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst for området.
Regionskontoret Lejerbo Holstebro administrerer godt 5000 boliger i Midt og Vestjylland. Kontoradressen er Thorsvej 96, 7500 Holstebro.
Henvendelse Send motiveret ansøgning og fyldestgørende CV hurtigst muligt via linket ”Søg stillingen” til højre på siden hurtigst muligt.