Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Er du en holdspiller med stærke relationelle kompetencer? Synes du skoleudvikling er spændende? Kan du skabe sammenhæng mellem visioner og daglig drift?
Så skal du søge stillingen på Pilegårdsskolen som pædagogisk afdelingsleder fra 1. juni 2023 eller snarest muligt.
Som pædagogisk afdelingsleder på fuld tid får du et spændende og udfordrende job. Du bliver en del af vores ledelsesteam bestående af skoleleder, viceskoleleder, områdeleder, to pædagogiske afdelingsledere og administrativ afdelingsleder. Vi forestiller os, at du varetager den daglige ledelse for dele af årgange på mellemtrinnet og i udskolingen - vi aftaler i fællesskab din endelige jobprofil.
Er du på udkig efter nye udfordringer og står du på et solidt pædagogisk fundament, så er vi sikker på, at du kan indgå i vores ledelsesteam. Vi arbejder løbende på at gøre vores gode skole endnu bedre. Som pædagogisk leder på Pilegårdsskolen er du synlig, retningssættende og bidragende til skolens samlede udvikling og ledelse. Derudover genkender du dig selv i at være vedholdende, konstruktivt og involverende.
Pilegårdsskolen er en af Tårnby Kommunes 7 folkeskoler med ca. 1170 elever fordelt på 0.-9. klasse. Vi er ca. 85 lærere og 55 pædagoger - til skolen er tilknyttet fem SFO-matrikler. Som noget særligt for Pilegårdsskolen er udskolingen organiseret i profillinjer. Pilegårdsskolen ligger i et parcelhusområde tæt ved Amager Fælled og med kort afstand til de mange kulturelle tilbud i både Tårnby og København. Skolen har et godt omdømme, stor opbakning blandt skoledistriktets forældre og nært forankret i lokalmiljøet.
I skoleåret 22/23 er et af Pilegårdsskolens fokusområder arbejdet med talenter. Skolen deltager i flere udviklingsarbejder, især et stort fælles udviklingsarbejde med kommunens øvrige skoler om professionelle læringsfællesskaber og trivselskonceptet ”Skolestyrken”.
Som pædagogisk afdelingsleder på Pilegårdsskolen ønsker vi, at duSom afdelingsleder i Tårnby indgår du aktivt bidragende i samarbejdet med Center for Skole og Fritidsliv, skoleledergruppe og øvrige faggrupper og institutioner på 0-18 års området. I Center for Skole og Fritidsliv arbejder med Tårnby Kommunes børne og ungepolitik, og vi lægger stor vægt på at inddrage elever og forældre i skabelsen af den gode skole. Desuden arbejder vi ihærdigt med den kommunale strategi ”Stærke børnefællesskaber”.
Vi kan tilbyde digAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Lærernes Centralorganisation efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til skoleleder Kaj Klint Pedersen telefon 23847872 eller viceskoleleder Thomas Reitz Larsen telefon 30760619.
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. april 2023.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 16-17.
Løn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Lærernes Centralorganisation efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysningerTårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.