Jobarkiv

Klubadministrativ medarbejder til 30-timers ”flyverstilling”
  • Høje-Taastrup Kommune
  • 2630 Taastrup

Vil du have en dynamisk arbejdsuge, hvor din kontaktflade er stor, og du bliver det administrative bindeled mellem fire klubber og rådhuset? Har du en struktureret tilgang til opgaverne og vil du være med til at skabe rammerne for dit eget job, i en helt nyoprettet ”flyverstilling”? 

Så bliv klubadministrativ medarbejder i Unge- og Uddannelsescentrets sekretariat (UUC), hvor dine arbejdsopgaver bl.a. bliver:  

•    Afregning og bogføring af kreditorfakturaer
•    Håndtering af interne fakturaer
•    Afstemning af bankkonti og mellemregningskonti
•    Opgaver i forbindelse med årsafslutning
•    Interne opgaver på rådhuset som; mødebooking for centerchef, referatskrivning, GDPR-opfølgningsopgaver og andre ad-hoc administrative opgaver

Som klubadministrativ medarbejder kommer du, udover de administrative opgaver, også til at indgå i de sociale og faglige aktiviteter, der gennemføres i sekretariatet på vores spritnye rådhus. 

Din kommende arbejdsplads
Du får fem forskellige arbejdslokationer, som vil skifte mellem klubberne og rådhuset i forhold til det antal timer, som er aftalt med de forskellige klubber. Din konkrete tilstedeværelse og timeantal i klubberne og på rådhuset kan tilrettelægges fleksibelt – dog med faste statusmøder. I samarbejde med ledelsen i den pågældende klub, prioriterer I sammen de konkrete opgaver. Du skal trives i at have skiftende arbejdspladser og se fordelene ved at være på farten, hvor du møder mange mennesker i løbet af din arbejdsuge. 

Du bliver klubbernes administrative holdepunkt og go-to person vedr. klubøkonomien. Du skal have flair for at sætte dig ind i systemer og have en god portion erfaring og faglighed i rygsækken, når der fx er behov for, at du vejleder og formidler til klubbernes ledelser. 

Lidt om dig
Som person er du udadvendt, god til at skabe relationer til forskellige mennesker og har begge ben solidt plantet på jorden. Du har pondus og formår at skære igennem, når der er behov, men med en respektfuld, positiv og kollegial fremtoning. 

Derudover ser vi gerne at du:

•    Er uddannet indenfor kontor og har solid erfaring på det administrative felt – gerne fra det kommunale område
•    Er initiativtagende og udpræget serviceminded
•    Har kompetencer og erfaring indenfor regnskab og økonomi
•    Har et udpræget positivt livssyn og er samarbejdsorienteret 
•    Er systematisk og har øje for detaljen
•    Har kendskab til systemer som Prisme, SD, Acadre, Office-pakken, KMD I2 og Tabulex, eller lignende systemer.

Du bliver en del af Unge- og Uddannelsescentrets Sekretariat på det nye Rådhus, hvor du får 6 kollegaer inklusiv din kommende leder. Dine primære kolleger er på Rådhuset, hvor du er tilknyttet med flest timer, men nærheden til klubberne er vigtig. Ude i klubberne er det lederne og souscheferne, der stiller opgaverne og bliver dine nærmeste sparringspartnere. 

Kort om de fire klubber
Du kommer til at løse opgaver for fire af klubberne i Høje-Taastrup. Det drejer sig om: 

•    Klub Impulsen - i gennemsnit 8 timer om ugen
•    Klubben i Centrum og Klub Basen - i gennemsnit 5 timer om ugen  
•    Trillingeklubberne – i gennemsnit 5 timer om ugen

På Rådhuset løser du i gennemsnit opgaver 12 timer om ugen.

Du kan læse mere om fritidsklubberne i Høje-Taastrup her: https://www.htk.dk/Dagtilbud-og-skole/SFO-klubber/Fritidsklubber. Her finder du også direkte links til klubberne.

Om Uddannelses- og Ungecentret 
Uddannelses- og Ungecentret arbejder for et nærende og lærende fritids- og uddannelsesliv for de unge. Centret fungerer som en enkel fælles indgang til ”systemet” for den unge og varetager en omfattende koordinationsopgave på tværs af beskæftigelses-, uddannelses- og socialindsatsen med den unge i centrum. Centret dækker følgende fagområder: Klubber, 10. klassecenter, Ungdomsskolen, uddannelsesvejledning, kriminalpræventiv indsats og en ungeguidefunktion herunder med visitation til FGU. Endelig udvikler vi campus i den kommende ”Vidensby” i Høje-Taastrup.

Yderligere information 
Jobbet er en fastansættelse på 30 timer ugentligt med ansættelse pr. 1. juni 2023. 

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og følger reglerne om Ny løn.

Arbejdslokationen vil være fordelt på fem forskellige adresser – alle sammen i cykelafstand fra det nye Rådhus. Det er vigtigt, at du er ”flyvende”, så du kan transportere dig selv mellem de fem lokationer på cykel eller i bil. Når du tager egen bil, er der kørselsgodtgørelse. 

I Unge- og Uddannelsescentret skal vi være rollemodeller for de unge. Derfor har vi røgfri arbejdstid - også, når vi er på farten. 

Ansøgningsfristen er den 11. april 2023
Vi holder samtaler i uge 16.

Ansøgning, CV, og anden relevant dokumentation skal sendes elektronisk.
Vi tager referencer, og du bedes derfor medbringe min. 2 referencer til samtalen.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Sekretariats- og campusprogramleder Søren Tholstrup på 26 23 08 12 eller administrativ medarbejder Annette Thisted Feldberg på 43 59 15 24.
 

Log ind