Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Elsker du at rode med elektronik? Og har du lyst til at arbejde inden for medicoteknikken, hvor du hver dag gør en forskel for hospitaler og patienter? Så har du nu mulighed for at få et job med mening, en masse spændende opgaver og rig mulighed for faglig udvikling.
Vi søger en medicotekniker til service af det medicotekniske udstyr på Aarhus Universitetshospital med ansættelse per 1. juni 2023 eller snarest muligt.
Du bliver en del af et erfarent team af teknikere, som arbejder med service og driftsrådgivning af medicoteknisk udstyr. Dine opgaver vil spænde bredt fra både akutte og planlagte driftsopgaver til projektopgaver i forbindelse med rådgivning og implementering af nyt udstyr. Opgaverne løses i tæt samspil med vores ingeniører og det kliniske personale på Aarhus Universitetshospital.
Det er et dynamisk miljø, hvor tingene til tider går rigtigt stærkt. Du skal derfor have mod på og lyst til at være ude på de forskellige hospitalsafdelinger, i en verden hvor diagnosticering og behandling fylder mere end planlagte vedligehold.
Når du ikke er ude på hospitalsafdelingerne, vil du have fast plads på et af vores medicotekniske værksteder på Aarhus Universitetshospital. Her sidder cirka 25 knivskarpe medicoteknikere, og du vil derfor få mange gode og professionelle kollegaer at sparre med.
Dine opgaver vil blandt andet bestå af
Hver fjerde uge vil du efter en grundig oplæring også indgå i vores vagtordning for patientmonitoreringsudstyr med en vagtuge 24/7. Vagten dækker Aarhus Universitetshospital og Regionshospitalet Randers. Det er et krav, at du har kørekort og egen bil til rådighed, når du har vagt.
Forskelligartede opgaver i tæt kontakt med mange samarbejdspartnere
Du skal være udadvendt og nysgerrig samt have lyst til at have flere opgaver i gang samtidigt.
Opgaverne løses i tæt kontakt med dine nærmeste kollegaer på værkstedet, det kliniske personale og leverandører.
Kulturen på et værksted og en operationsstue kan være vidt forskellig, så du skal have flair for at sætte dig ind i andres arbejdsgange og have gode kommunikationsevner.
Endelig kræver opgaverne, at du kan arbejde selvstændigt og træffe hurtige beslutninger.
Rig mulighed for faglig udvikling, kurser og efteruddannelse
Du skal være uddannet elektronikfagtekniker eller elektroniktekniker og må gerne have nogle års erfaring med service af medicoteknisk udstyr. Har du ikke det, kan du få din erfaring hos os. Men er du er vant til at begå dig i et hospitalsmiljø, vil det naturligvis være en fordel.
Da vores arbejdsområde er højt specialiseret, byder vi velkommen med et grundigt introforløb. Desuden tilbyder vi løbende efteruddannelse inden for området og den nyeste teknologi og forventer, at du har lyst til at deltage heri såvel som i relevante kurser i ind- og udland.
Vi tilbyder en stilling, hvor du har mulighed for at
Vi vægter humor, trivsel og en åben omgangstone blandt engagerede kollegaer højt. Det samme gør fleksibilitet, hvorfor vi tilbyder en flekstidsordning, som gør det lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen. Derudover har vi en god pensionsordning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicotekniks værksted ved Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.
Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer med flekstidsordning eksklusiv frokostpause.
Stillingen ønskes besat per 1. juni eller hurtigst muligt.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Martin Colliander Kristensen på tlf. 2485 8261 / e-mail Martin.Kristensen@stab.rm.dk.
Er du interesseret?
Så send os din ansøgning senest torsdag den 13. april 2023.
Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem.
Vælg det anførte link for at søge stillingen.
Samtaler afholdes torsdag den 20. april 2023. Der indkaldes med kort varsel.
Indkøb & Medicoteknik er en regionsdækkende enhed, som har ansvaret for områderne indkøb, logistik og medicoteknik. Afdelingen står for daglig drift og vedligehold af medicoteknisk udstyr på alle hospitaler i Region Midtjylland samt yder rådgivning og indkøber medicoteknisk udstyr. Afdelingen har desuden ansvar for indgåelse af indkøbsaftaler, udbud og kontraktindgåelse samt gennemførsel af effektive logistikløsninger i regionen. Derudover arbejdes der med bæredygtighed, bl.a. ved gennem indkøb at bidrage til et mere ressourcebevidst forbrug, reduktion af affaldsmængden, større genanvendelse samt reducerede miljø- og klimabelastninger. Afdelingen har ca. 170 ansatte.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.