Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
I Sundhed og Omsorg i Egedal Kommune er vi optaget af at skabe en hverdag i verdensklasse for borgerne. Det kan vi kun lykkes med, hvis vi målrettet arbejder tæt sammen om at udvikle de bedst tænkelige opgaveløsninger, udvikle samarbejdet på tværs, og ved at inddrage borgerens perspektiv i udviklingen.
I Sundhed og Omsorg i Egedal Kommune er vi optaget af at skabe en hverdag i verdensklasse for borgerne. Det kan vi kun lykkes med, hvis vi målrettet arbejder tæt sammen om at udvikle de bedst tænkelige opgaveløsninger, udvikle samarbejdet på tværs, og ved at inddrage borgerens perspektiv i udviklingen.
Og det er her, du kommer ind i billedet!
Som leder i Egedal Kommune kommer du til at gøre en kæmpe forskel for de borgere, der har brug for en sundhedsfaglig, professionel og sammenhængende indsats, der understøtter dem i at få den bedst tænkelige hverdag.
Du får ledelsen af fire dygtige og engagerede ledere, som leder sygeplejersker, terapeuter og socialrådgivere med en høj faglighed, lavt fravær og et stort engagement. Derudover er du daglig ledelses-sparringspartner for Hjælpemiddeldepotet, der er et § 60 selskab.
Du får det overordnede ansvar for vores myndighedsfunktion, 20 midlertidige døgnpladser, en stor trænings- og rehabiliteringsfunktion, et aktivitetscenter og kostområdet, herunder et centralkøkken, der leverer mad til alle beboere på plejecentre og til hjemmeboende borgere.
Du vil indgå i et ledelsesteam, der udover dig består af Centerchefen og lederen af Plejecentre, Hjemmepleje og Sygepleje. Vi er optaget af at forfølge Egedal Kommunes ambitioner for området og sammen løse de spændende udfordringer, der er.
Der venter dig en række spændende opgaver og udfordringer, der kræver en god sans for organisering og sans for at drive organisationsudviklingsprocesser. Vi forventer, at du:
Alt sammen greb, der skal hjælpe os med at skabe verdens bedste hverdag for borgerne i Egedal.
I det gode tilbud følger også en dygtig stabsfunktion i Sundhed og Omsorg, en administration, hvor du kan få sparring til løsningen af opgaver, en række tilbud om ledelsesudvikling, 4 årlige lederdage for alle ledere og en fleksibel arbejdsplads på et moderne og smukt rådhus.
Og derfor kræver vi selvfølgelig noget af dig og din ledelsesstil
Vi skal kunne se og mærke, at du er en ambitiøs leder. Du er tydelig på, at borgerne er dem, vi er her for, og at den måde vi organiserer os, og løser opgaverne på, er med borgerne i sigte. Du skal sikre et stærkt tværgående samarbejde, en solid og effektiv organisering samt skabe følgeskab blandt ledere og medarbejdere.
Du har sans for struktur, organisering og procesdesign. Og så er det afgørende, at du involverer og inddrager dine dygtige ledere og medarbejdere s samt øvrige samarbejdspartnere.
Du er af natur nysgerrig på, hvordan vi kan forbedre vores opgaveløsning til gavn for borgerne og udfordrer gerne eksisterende praksis. Du kan bevæge dig ubesværet fra maskinrummet til mere strategiske drøftelser og navigerer mellem de mange interesser i en politisk ledet organisation som vores.
Vi vægter følgende erfaringer og kompetencer
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere, kan du kontakte Sundheds- og Omsorgschef Tina Wils på tlf. 72597410 eller tina.wils@egekom.dk eller Leder af Plejehjem, Hjemmepleje og Sygepleje Susanne Tronier på 72597407 eller susanne.tronier@egekom.dk.
Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest 12. april 2023.
Vi holder første samtale d. 17.april og anden samtale d. 21.april. Der vil blive gennemført en personlighedstest mellem 1. og 2. samtale.
Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge, uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.