Nu byder muligheden sig for at blive del af teamet hos A&M.
Til hovedkontoret i Greve, søger vi en profil, som er i stand til at kombinere faglighed med teamånd ligesom det er et must, at du trives med selv at være end en del af driften på lige fod med dine kollegaer.
Du og dine kollegaer er bindeleddet mellem salgsafdelingerne og økonomiafdelingen, og skal således hele tiden få ”tingene til at ske”. Det betyder at moms, registreringsafgifter, fakturering, leasing, procedurer og processer er i fokus. Kvalitet i afdelingens arbejde er succesmål - processer samt procedurer følges og gældende lovgivning overholdes. På den måde sikrer vi, at vores kunder rettidigt kommer på vejene i deres nyindkøbte køretøj.
Rollen vil have en stor kontaktflade i organisationen i særdeleshed til koncernens bilsælgere, økonomiafdelingens controllere samt vores indkøbsteam.
Rollen er en udvidelse af et eksisterende team, og du vil dermed få en god opstart og oplæring i rollen. Vi har måske branchens førende IT-system til sikre korrekt flow af data for at undgå fejl og molboarbejde.
Primære opgaver;- Værdifastsættelse af nye / brugte køretøjer (herunder import)
- Genberegning af leasingbiler samt bagvedliggende forståelse
- Oprettelse af leasingkontrakter til kørende flåde
- Kontrol og vedligeholdelse af kørende flåde
Sekundære opgaver;- Indregistrering af person- og varebiler
- Fakturering af biler til B2C og B2B
- Fakturering til eksport
- Afmelding af nummerplader
- Assistere med COC dokumenter
- Indfrielse af biler fra leasingselskab
Kvalifikationer;- Erfaring – og gerne fra autobranchen – med moms, afgifter og leasing.
- Du har en ekstrem høj grad af struktur og ordensans og elsker tal.
- Du er en stærk IT bruger, specielt inden for MS Excel.
- Du har et positivt livssyn og en empatisk tilgang til både opgaver og organisation.
Det er afgørende, at du har en god forståelse af det danske moms- og registreringsafgiftssystem for biler og det vil naturligvis være en fordel, hvis du allerede har erfaring fra en lignende stilling.
Vi tilbyder;- Gode personaleforhold og fleksibilitet i ansættelsen.
- Kantineordning med sund bæredygtig mad
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling i en professionel organisation.
- Et godt sammentømret team med topmotiverede kollegaer og 220 medarbejdere fordelt på 6 lokationer.