Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Vi søger en dygtig Rekrutteringsspecialist & Key Account Manager. Vores primære segmenter er private- og offentlige virksomheder med mere end 50 ansatte, hvor vi ofte taler med HR-afdelingen, direktionen eller de ansættende ledere. Vores kunder er spredt over hele landet og der er derfor mulighed for at få arbejdsplads i Odense eller Aarhus.
Hvem er vi?
Vi er Jobdanmark - en del af JFM, Danmarks andenstørste private mediekoncern. Dét betyder, at vi når ud til mere end 2,8 millioner danskere om ugen via en bred vifte af kanaler. Med afsæt i målrettet rekruttering og branding, binder vi mennesker og virksomheder sammen. Vi eksponerer virksomhedernes ledige job for de aktive såvel som passive kandidater, og øger sandsynligheden for et solidt kandidatfelt.
Vi har et ambitiøst mål om at blive danskernes førstevalg inden for rekruttering, og vi knokler hver dag for at nå det - vil du med på rejsen?
Så, hvad handler jobbet om?
Som Rekrutteringsspecialist & Key Account Manager er det din fornemmeste opgave at opsøge nye potentielle kunder, videreudvikle dine eksisterende og rådgive fra beslutningsprocessen til eftersalgsbehandlingen. Dine ansvarsområder dækker bl.a. at:
I rollen er det vigtigt, at du kan holde et konstant højt niveau, når det gælder dine indsatser mod potentielle kunder. Vi ønsker, at du bidrager med din markedsviden og holder os opdateret på det, der rører sig på markedet, så vi sammen kan sikre forretningens strategiske udvikling.
Positiv og initiativrig person, der har viljen til at skabe og vedligeholde gode resultater
Vi forestiller os, at du har solid erfaring med salg, og at dine tidligere erfaringer afspejler sig i din evne til at arbejde selvstændigt og i samarbejde med andre. Det er nødvendigt, at du er omstillingsparat og en fordel, hvis du er kreativt tænkende. Du tager chancer og tænker ud af boksen for at skabe effekt for kunden og optimere eksisterende processer. Derudover tænker vi, at:
Hvad får du ud af det?
Vi tilbyder en stilling i en spændende virksomhed, der er i rivende udvikling, og som har store planer for fremtiden. Du bliver en del af et positivt og kvalificeret team, hvor vi er entusiastiske omkring det, vi laver. Vi støtter hinanden og fokuserer på at udvikle den enkelte medarbejder, samt afdelingen som helhed. Vi tilbyder et farverigt arbejdsmiljø og vi griner hver dag. Du kan se frem til en løn, der afspejler dine kompetencer og en bonusordning, der belønner dine resultater. Vi har forståelse for, at du har et privatliv ved siden af dit job, så fleksible arbejdstider er helt sikkert en mulighed. Derudover tilbyder vi sundhedsforsikring, en attraktiv pensionsordning samt intern salgstræning og karriereudvikling. Der vil være mulighed for at få arbejdsplads i Odense, Aarhus eller København.
Vil du binde mennesker og virksomheder sammen?
Stillingen er med opstart snarest muligt, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rette salgshaj.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller Jobdanmark som arbejdsplads, er du mere end velkommen til at kontakte salgsdirektør, Niklas Seir Nielsen, på niklas@jobdanmark.dk eller +45 2968 9321.
Vi ser frem til at høre fra dig!