Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Vores kunde producerer både små og store specialordrer og har brug for en kyndig person til administrativ lagerhåndtering. Vi søger en erfaren kørselsdisponent eller dig med en uddannelse indenfor lager og logistik til at styrke teamet og håndtere den voksende efterspørgsel.
Som kørselsdisponent vil du være ansvarlig for planlægning, ledelse og disponering af transport- og lageraktiviteter.
Dine primære ansvarsområder inkluderer:
Planlægning og koordinering af køretøjer
Booking af fragtbreve
Booking af specialtransport
Kvalifikationer:
Erfaring inden for disponering af biler og lagerstyring.
Erfaring med booking af fragtbreve og specialtransport.
Administrative færdigheder
Gode kommunikationsevner og god til at samarbejde med forskellige interessenter.
Kendskab til transport- og logistikbranchen.
Det er påkrævet, at du taler og skriver dansk.
Arbejdsvilkår:
Opstart vil være i et try & hire-forløb gennem Akurat med mulighed for fast ansættelse efter cirka 3 måneder. Virksomheden er beliggende lidt uden for Holstebro.
Ansøgning:
Opret dig via linket og vedhæft et opdateret CV med billede.
Har du brug for uddybende oplysninger om stillingen, kan du ringe på 96411111
Vi ser frem til at høre fra dig!