Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Om jobbet:
LetMeRepair er en ledende leverandør af eftermarkedstjenester (kundeservice / reparationer / returhåndtering) indenfor elektronikindustrien i Europa. Med mere end 800 ansatte på over 20 pladser tilbyder vi en helhedsløsning til vores kunder over hele Europa. Vores brede kundebase omfatter næsten alle markedsledende elektroniske brands og resellers.
LetMeRepair Nordic med hovedkontor i Uppsala, er LetMeRepairs centrum for alle aktiviteter i hele Norden.
Arbejdsopgaver:
Som medarbejder i vores kundesupport indgår du i et team med 4-5 personer. Dine arbejdsopgaver kommer primært til at bestå af daglig kontakt med kunder og butikker vedrørende generelle kundeservicespørgsmål om igangværende sager og teknisk support. Kundekontakten sker primært via telefon og e-mail.
Stillingen er et langtidsvikariat og vi søger en medarbejder til planlægning og booking af reparationer hos vores kunder og i butikker rundt om i Danmark.
Du vil primært komme til at håndtere kunder i Danmark, men også i Sverige.
Stillingen er fleksibel ift. arbejdssted og du har mulighed for at arbejde fra en af vores værksteder i Uppsala eller Taastrup, eller hjemmefra.
Personlige kvalifikationer:
Vi søger dig som brænder for daglig kontakt med kunder og som altid vil yde den bedst mulige kundeservice. Hos os er det en selvfølge at kunden altid skal være i centrum. Vi søger dig som har en positiv indstilling til dit arbejde og kan give bedst mulig service på en høflig og korrekt måde også i stressfyldte situationer, og trives med at være behjælpelig hvor der er brug for det.
Du skal kunne tale og skrive uhindret på både dansk, svensk og engelsk. Hvis du også kan et af de andre nordiske sprog er det en fordel.
Hvis du har tidligere erfaring med kundesupport, er dette også en fordel, men dette er ikke et krav.
Øvrig information:
Opstart er marts/april. Send venligst din ansøgning hurtigst muligt - dog senest 18 februar 2024. Vi holder samtaler løbende og stillingen kan afsættes inden ansøgningsfristen. Ansøg via mail til: job@letmerepair.se og vedhæft CV og Motiveret ansøgning. Oplys "Kundeservicemedarbejder" i emnefeltet.
Ved spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen at kontakte Frida Höglund, Operations Manager, via fhoglund@letmerepair.se.