Har du sans for at koordinere processer med brede samarbejdsflader, og kan du lave skarpe beslutningsoplæg med udgangspunkt i store mængder information? Kan du lide at arbejde i krydsfeltet mellem ledelsesbetjening og processtyring, og kan du understøtte ledelsen med din skarpe pen og overblik? Så er det måske dig vi søger. Bliv en del af et fagligt stærkt miljø på motorområdet Du bliver en del af det nyetablerede Center for Motor, der består af to teams med ansvar for systemunderstøttelsen på motorområdet. Du vil indgå i det team, der fokuserer på systemejerskab, udvikling og drift af det digitale motorregister (DMR) i tæt samarbejde med Motorstyrelsen, leverandører og andre kontorer i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Du vil arbejde sammen med en gruppe professionelle kolleger med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø.
Centret spiller en afgørende rolle i understøttelsen af Motorstyrelsens forretning samt i at sikre driften, videreudviklingen og den langsigtede modernisering af systemerne for Motorstyrelsen. Vi prioriterer læring og arbejdsglæde højt, og vores arbejdsmiljø er uformelt og positivt. Vi holder til i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg, tæt på Flintholm Station, og vi har gratis parkering i kælderen.
Dine opgaver Du får ansvar for at være tovholder på bestillinger og tilrettelægge processer for indhentning af bidrag på tværs af organisationen, samarbejdspartnere og leverandører. Du skal derfor kunne tilrettelægge og styre processer med en række milepæle og tage selvstændigt ansvar for at indhente, bearbejde og formidle bidrage. Du løser dine opgaver i tæt samarbejde og sparring med dine kolleger.
Derudover kommer du til at arbejde med:
- Projektkoordinering
- Problem management
- Skrive skarpe beslutningsoplæg og oplæg til ændringsanmodninger
- Varemodtagelse og/eller fakturahåndtering
Opgaverne stiller krav til dine skriftlige formidlingsevner, din sans for struktur og detaljer samt din evne til at samarbejde med mange interessenter. Stillingen forventes besat på chefkonsulent-niveau.
Kontakt og ansættelsesvilkår Send din ansøgning med CV og relevante dokumenter via linket ”Søg stillingen” senest den 15. januar 2024. Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Anders Brems på 7237 5752 eller underdirektør Simon Bremerskov Jensen på 5155 1942.
Der vil indgå personlighedsanalyse og logisk test i forbindelse med rekrutteringsforløbet, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.