Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Sønderborg Kommune har valgt at samle ansvaret for kommunens bilpark i Flådestyring fra den 1. januar 2024. Samlingen af ansvaret sker for at effektivisere, udnytte bilparken optimalt og for at sikre den grønne omstilling. I den forbindelse søger vi 2 driftskoordinatorer, som skal stå for den daglige drift/koordinering af servicering, skader, rengøring osv. Vi koncentrer os om kommunens 470 person- og varebiler, hvor f.eks. udryknings- og entreprenørmateriel ikke er omfattet af centraliseringen.
Dine opgaver
Du vil blive inddraget i overdragelsen af ansvaret for bilparken til Flådestyring. Overdragelsen er en omfattende opgave, som du får mulighed for at sætte dit præg på. Når overdragelsen er fuldført, er det de driftsmæssige opgaver, der kommer til at udgøre hovedparten af arbejdsdagen.
Opgaverne er administrative og praktiske/tekniske, hvor fordelingen er ca. 60/40. Dine opgaver bliver blandt andet:
Hvad ønsker vi?
Vi søger to koordinatorer med baggrund fra autobranchen, der har lysten til at være med til at skabe en effektiv og serviceorienteret bilorganisation i Sønderborg Kommune. Det er vigtigt at du er en dygtig koordinator og har flair for struktur.
Vi forestiller os, at du kan genkende dig selv i nedenstående færdigheder og kompetencer:
Vi tilbyder
Din funktion forankres i Flådestyring under Drift og Beredskab Sønderborg som er en ny organisation med ambitiøse mål og forventninger. Du får både kolleger med stor bredde i faglighed samt mulighed for at være med til at skabe et effektivt og driftssikkert centerfællesskab på en helt ny matrikel. I jobbet får du desuden mulighed for at præge opgaverne og udviklingen på bilområdet i Sønderborg Kommune.
Flådestyring er en enhed bestående af Fleetmanager, 2 driftskoordinatorer og 9 fleksjobmedarbejdere.
Løn & Ansættelsesvilkår
Du ansættes i en 37 timers stilling i Flådestyring ved Drift og Beredskab Sønderborg på Ingolf Nielsens Vej i Sønderborg. Du aflønnes i henhold til aftale mellem relevant faglig organisation og Sønderborg Kommune. Du vil indgå i en vagtordning, hvor der er dage, du skal møde tidligt om morgenen.
Tiltrædelse den 1. november eller efter aftale.
Ansøg stillingen
Ansøgningsfristen er den 12. september 2023.
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler den 19. og 20. september.
Har du spørgsmål til stillingen eller ønsker at høre mere om opgaver og muligheder, er du velkommen til at kontakte Fleetmanager Søren Winther Dethlefsen på srdt@sonderborg.dk / 29 38 80 91
For tilflyttere
Overvejer du at flytte hertil? I Sønderborg Kommune tager vi rigtig godt imod tilflyttere. Vores bosætningskoordinator Tatjana Rode hjælper dig gerne på vej. Læs mere om tilflytterservice på www.sonderborg.dk/tilflytter