Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Affaldskontoret er en del af Teknik & Miljø i Mariagerfjord kommune, hvor vi varetager
affaldshåndteringen – herunder driften af kommunens 5 genbrugspladser. Vi er i alt ca. 40 ansatte,
hvoraf 8 er på kontoret i Arden og resten i driften.
Vi mangler en kollega til en deltidsstilling på genbrugspladsen i Mariager. Der er tale om gennemsnitligt 18 timer om ugen – med flest timer i sommerhalvåret.
Du vil indgå i en rullende vagtplan, og da vi arbejder med skiftende arbejdstider, skal du være indstillet på at arbejde hver 2. weekend. Du vil også have hverdagsvagter, og du skal kunne træde til med kort varsel ved sygdom. Arbejdsstedet er primært Mariager Genbrugsplads, men det er vigtigt, at du er fleksibel og klar til at hjælpe inden for andre arbejdsområder og på andre pladser, hvis der er behov for det.
Hvis du kan nikke ja herunder, så er du måske den medarbejder, vi står og mangler:
Arbejdsopgaverne er primært at vejlede vore borgere og erhverv omkring affaldssortering samt sørge for, at der er rent og pænt på pladsen.
Vi forventer, at du:
Vi kan tilbyde:
Yderligere oplysninger omkring stillingen kan rettes til:
Teamleder Kim Baade Christiansen 20 32 87 51
Løn og pension:
Løn efter gældende overenskomst og personlige kvalifikationer.
Ansøgningsfrist:
Søndag den 20. August 2023.
Vi afholder samtaler onsdag d. 23. August
Tiltrædelse:
Mandag 11. September 2023 eller snarest derefter
Du kan læse mere om kommunen som arbejdsplads på
https://www.mariagerfjord.dk/Kommunen/Job