Jobarkiv

fuldtid
Servicemindet Administrationsassistent til forsyningsvirksomhed søges.
  • Krüger Search
  • Strandvejen 100, 2900 Hellerup

Krüger Search søger en ansvarsbevidst & kundevenlig Administrationsassistent for I/S Norfors, i Hørsholm.

I/S Norfors er i udvikling og har travlt med udvidelse af fjernvarmenettet og den grønne omstilling.

Er du serviceminded og ansvarsbevidst i din tilgang til opgaverne, og har du lyst til et job, hvor du møder mange forskelligartede opgaver? Er du samtidig struktureret og grundig og sætter en ære i, at hver enkelt kunde får den korrekte service? Så er det dig, vi søger til det administrative team. Det administrative team løser mange forskelligartede opgaver, som support for det tekniske personale og ikke mindst kunderne.

Du bliver en del af fjernvarmeafdelingen og sidder sammen med dygtige og dedikerede administrative medarbejdere. Det er derfor vigtigt, at du både sætter pris på at arbejde sammen med dit team og selvstændigt.

Efter en grundig introduktion til både stillingen og virksomheden, indtræder du i et job der kombinerer en stor intern og ekstern kontaktflade, med stor tillid og frihed under ansvar.

Afdelingen er desuden kendetegnet ved et godt arbejdsklima med en åben, positiv og uformel teamånd.

I/S Norfors:

  • Virksomheden er kendetegnet ved stor åbenhed med højt til loftet, med en uformel omgangstone og en flad organisationsstruktur med korte kommandoveje.
  • Ledelsen lægger stor vægt på høj trivsel for alle deres medarbejdere, herunder en meget god Work/Life balance.

 

Du tilbydes:

  • En attraktiv lønpakke inkl. stor pension, afhængig af kvalifikationer.
  • 37 timers arbejdsuge inkl. betalt frokost.
  • Flekstid.
  • 6 ugers ferie.
  • Der er adskillige sociale & idrætsaktiviteter i virksomheden.
  • Der tilbydes årligt frivilligt sundhedscheck og vaccination mod influenza mv.
  • Du får en grundig introduktion til stillingen & virksomheden.
  • Gode muligheder for videreuddannelse, efter nærmere aftale.
  • Gode faglige udviklingsmuligheder.

 

Dine opgaver:

  • Telefonisk kundebetjening.
  • Besvarelse af skriftlige henvendelser.
  • Oprettelse og idriftsættelse af nye kunder.
  • Koordineringsopgaver.
  • Forbrugskontrol.
  • Administrativt arbejde.
  • Support for teknisk personale.

 

Din nærmeste chef:

  • Giver stor frihed under ansvar.
  • Stoler på sine medarbejdere.
  • Er positiv, dialogorienteret, åben & kompetent.

 

Afdelingen:

  • Består at 10 teknikere, projektledere & administrativt personale.
  • God og uformel tone med højt til loftet,
  • God stemning i afdelingen & god vidensdeling.

 

Dine personlige kvalifikationer:

  • Struktureret, grundig & ansvarsbevidst.
  • Kundevenlig, servicemindet, selvstændig & teamplayer.
  • Fleksibel & Positiv.

 

Dine erhvervskvalifikationer:

  • Erfaring med kundeservice.
  • Erfaring med MS Office (Word, Outlook, Excel).
  • Gode kommunikative evner i skrift og tale.
  • Dansk på professionelt niveau – både i skrift og tale.
  • Meget gerne erfaring med FOF-system (Finans og Forbrug), men intet krav.
  • Gerne erfaring med ERP systemer.
  • Gerne kendskab til fjernvarme, men intet krav.
  • Flair for IT, og lyst til at lære nye systemer.
  • Grundlæggende teknisk forståelse.
  • Gerne engelsk på forhandlingsniveau, men intet krav.

 

Uddannelseskvalifikationer:

  • Kontoruddannelse eller lignende.
  • Akademi uddannelse eller lignende.
  • Anden relevant uddannelse med praktisk relevant erfaring.

 

Geografisk placering:

  • Hørsholm (tættere på store indfaldsveje samt tog- og busforbindelse).

 

Ansøgningsfrist:

  • Snarest muligt.
  • Vi behandler løbende ansøgninger.

 

Tiltrædelse:

  • Snarest eller efter nærmere aftale.

 

Interesseret i stillingen: