Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Vi søger en ny indkøbsassistent/projektkoordinator til vores indkøbsteam i Guderup.
En indkøbsassistent hos LINAK skal kunne holde mange bolde i luften og kunne lide at arbejde med mange mennesker. Vi vil gerne blive endnu bedre til at udnytte de muligheder IT tilbyder, og har derfor behov for en person, som kan lide at arbejde med IT, og ser mulighederne for at optimere vores administrative processer.
For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil blive en del af en afdeling på samlet 9 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.
Primære arbejdsopgaver
Du
LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer
Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.
Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Vice President, Purchasing, Pia Fastrup Rasmussen på tlf. +45 2443 5082
Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.
LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg
OBS! Vi sender altid en bekræftelsesmail på, at vi har modtaget din ansøgning. Hvis ikke du har modtaget en mail, bedes du tjekke din spamfolder.
Ud over en bekræftelsesmail sender vi også eventuelle indkaldelser, afslag m.v. pr. mail.
Hvis ikke du har modtaget nogen mail i hverken din indbakke eller spamfolder så kontakt LBA@linak.com