JobMatch

Skab øget synlighed omkring dine jobopslag via JobMatch

JobMatch er vores digitale jobkampagne, som sørger for, at dit stillingsopslag får 70.000-300.000 eksponeringer. Gennem målrettet annoncering bliver dit jobopslag eksponeret bredt ud samtidig med, at vi afgrænser geografisk, så vi rammer din ønskede målgruppe, der hvor de befinder sig. Vi imødekommer dine behov og sammensætter hver enkel kampagne ud fra den specifikke stilling på baggrund af din ønskede målgruppe og geografi.

 

Hvad er fordelene ved vores digitale jobannoncering? 

Den digitale kampagne skaber værdi for jeres rekruttering, da jeres jobopslag kommer bredere ud og rammer de kandidater, som er til stede online, og som I ikke rammer gennem traditionel jobannoncering. Via målrettet annoncering rammer vi derfor både aktivt jobsøgende og dem, der ikke aktivt søger job, men som skal lokkes til din virksomhed fra en konkurrerende virksomhed eller en anden spændende stilling. ​​​​​​ Alt efter hvilken pakke du vælger, samt hvad der passer til netop din stilling og målgruppe, bliver dit jobopslag eksponeret på nogle af nedenstående kanaler. 

Jobdanmark.dk

Dit stillingsopslag bliver synliggjort på vores jobportal, hvor aktivt jobsøgende kan finde din ledige stilling

Google Job

Dit job kommer frem, når kandidater søger efter jobs på Google i jeres lokalområde

Facebook og Instagram Ads

Din stilling bliver eksponeret via bannere på Facebook og Instagram, som potentielle kandidater kan se, når de scroller igennem deres platform

Top 150 hjemmesider

Dit banner bliver eksponeret på top 150 hjemmesider i Danmark. Det kan f.eks. være på TV2.dk og BT.dk

LinkedIn Ads

Din stilling bliver eksponeret via annoncering på LinkedIn, som potentielle kandidater støder på, når de scroller igennem deres LinkedIn

LinkedIn Jobs

Dit jobopslag bliver oprettet som et ledigt job på LinkedIn, og jobsøgende vil støde på dit job, når de scroller gennem de ledige stillinger på LinkedIn

Kom i gang fra 4.995 kroner

Klik her for at se vores digitale pakker

Det er størrelsen på pakken, der afgør kampagnens levetid samt den forventede rækkevidde. Vi tilpasser kampagnen efter dine behov og skruer op og ned for de enkelte kanaler alt efter, hvad der passer til netop din stilling. 

Vi er en del af JFM, og det betyder, at vi når ud til mere end 2,9 millioner danskere om ugen via vores egne medier samt sociale medier såsom LinkedIn, Facebook, Instagram, Snapchat og de 150 mest besøgte hjemmesider i Danmark. Gennem vores JobMatch-kampagner bliver jeres virksomhed derfor eksponeret bredt, og vi aktiverer de aktive såvel som passive kandidater, så vi øger sandsynligheden for et stærkt kandidatfelt.

Vil du høre mere om vores digitale kampagnepakker? Så kontakt os for en uforpligtende snak på 65 45 53 00 eller kontakt@jobdanmark.dk

"Vi bruger Jobdanmark, fordi det giver ro i maven at vide, at teamet hos Jobdanmark altid sammensætter den mest effektive digitale kampagne, der sikrer, at de rigtige kandidater får kendskab til den ledige stilling"

Lone Lund-Jacobsen
HR Manager hos Insatech

"Da vi brugte Jobdanmark til at finde vores kommende receptionist, var der overvældende stor interesse for stillingen. Vi havde forventet omkring 10 ansøgere, men vi fik omkring 100, som alle var seriøse og gode bud til stillingen. Jobdanmark har hørt vores behov og forventninger, og vi fået god vejledning og support hele vejen gennem forløbet" 

Helga Rude Nielsen
Dyrelæge og indehaver af Skjern Dyrehospital

"Jeg er blevet overrasket over, hvor effektivt det var at bruge Jobdanmark. Vi har modtaget langt flere og bedre ansøgninger, end vi plejer at få på vores stillingsopslag"

Mikkel Vestergaard Rue
Head of Global Operations

"Vi fik tilsendt en afrapportering efter vores kampagne, og den har kun bekræftet os i, at Jobdanmark holder, hvad de lover"

Helle Jensen
Housekeeping Manager hos Falsled Kro

"Det kan være svært at finde de rigtige medarbejdere, men det lykkedes for os med Jobdanmarks målrettede jobannoncering"

Michael Pedersen
Tecnical Manager hos Steeltank