Dette jobopslag er desværre udløbet. Se aktuelle jobmuligheder her.
Vores Lønbogholder gennem mange år har valgt at gå på efterløn, og derfor søger vi hendes afløser.
Lønbogholderen har det fulde ansvar for udarbejdelsen af løn til alle vores medarbejdere i Brødrene
Hartmann A/S i Danmark.
Til hvilke opgaver?
Du bliver en del af HR teamet, og som vores proaktive Lønbogholder er du ansvarlig for hele lønkørslen fra A
til Z.
De primære opgaver vil være:
• Lønkørsel for både timelønnede, funktionærer og bestyrelsesmedlemmer i Danmark – ca. 450
medarbejdere
• Afstemning af lønkonti m.m.
• Ferie – og sygefraværsregistrering i lønsystem
• Ansøgning om barsels – og sygedagpengerefusion.
• Dokumentation af og registrering af ændringer i ansættelsesvilkår på lønbilag samt implementering
heraf i lønkørslen
• Indberetning af løndata til offentlige myndigheder samt Dansk Industri
• Kontaktperson og sparringspartner for ledere og medarbejdere vedrørende lønrelaterede
spørgsmål
• Optimering af eksisterende lønarbejdsgange og lønprocesser
• Oprettelse af nye medarbejdere og vedligeholdelse af stamkort og stamdata for medarbejderne i
lønsystemet
• Superbruger af løn, EPOS Løn og EPOS HR samt Promark (tidsregistreringssystem)
• Assistere Group Finance og revisorer med nøgletal og statistikker
• Deltage i diverse projekter, der vedrører løn og personale
Hvem søger vi?
Som optimal kandidat til stillingen har du erfaring med lønkørsel. Du sætter en ære i at lønnen er korrekt og
altid til tiden. Du har desuden en god forståelse for bogholderi elementerne.
Ligeledes ønsker vi, at du:
• Er proaktiv, initiativrig, holder dig ajour med reglerne indenfor området og kan omsætte dem i
praksis
• Er serviceminded og en god sparringspartner for ledere og kollegaer
• Er selvstændig og tager det store ansvar jobbet kræver
• Er struktureret og kan bevare overblikket
• Har erfaring med Industriens Overenskomst og Funktionærloven
• Er positiv og har et godt humør
Hvad tilbyder vi?
En skøn og uformel arbejdsplads. Vi har en flad organisation, hvor vi arbejder målrettet og fokuseret – med
smil, grin og højt humør, og vi søger en dygtig kollega, der vil bidrage positivt til samarbejdet.
Der vil være god tid til grundig oplæring og overdragelse, så du kan få succes i jobbet.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og jobansvar, desuden en
fordelagtig pensionsordning og sundhedsforsikring samt god kantineordning. Arbejdsstedet er i Tønder.
Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Chef Gitte Christensen
på tlf. 4214 6438. Stillingen søges på Brødrene Hartmanns hjemmeside: www.hartmann-packaging.com
Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.