Jobarkiv

fuldtid
Administrator med flair for kundeservice og interesse for erhvervslejeforhold til ejendomsadministrationen i Københavns Ejendomme
  • Københavns Kommune
  • Borups Allé 177, 2400 København NV
Om os
Velkommen til ejendomsadministrationen, en levende del af Københavns Ejendomme forankret i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er en engageret afdeling med ca. 40 kolleger fordelt på i to teams.

Vi sætter en ære i at skabe et arbejdsmiljø, hvor det er sjovt at møde ind hver dag, både fagligt og socialt. Vi tilbyder flekstid og mulighed for hjemmearbejde, der giver plads til at balancere arbejde og privatliv. Du bliver præsenteret for spændende opgaver inden for administrationen af en af Danmarks største ejendomsporteføljer og får mulighed for at forme din egen hverdag.

Vi værdsætter en uformel og humoristisk omgangstone, og vores åbne storrumskontor fremmer samarbejde, vidensdeling og dialog på tværs af alle niveauer. Vi tror på, at et stærkt socialt fællesskab er fundamentet for trivsel og arbejdsglæde. Derfor mødes vi tit til sociale arrangementer, hvor man kan dyrke interesser sammen og skabe forbindelser og fællesskaber, der strækker sig ud over arbejdsopgaverne. Hos os er vi optaget af en mangfoldig og divers medarbejdersammensætning, både mht. uddannelse, kultur, alder, køn mv. Det er ganske enkelt værdifuldt for vores beslutningstagen at have forskellige perspektiver.

Der er mulighed for kompetenceudvikling inden for en bred vifte af færdigheder og områder. Hos os kan du forme din arbejdsdag og påvirke retningen af din karriere i overensstemmelse med dine interesser og mål.

Om jobbet
Vi søger en administrator til et lidt atypisk, men meget spændende område, nemlig dér, hvor den private verden møder den kommunale. I Københavns Ejendomme lejer vi os ind hos en privat udlejer hvorefter lejemålet fremlejes internt til kommunens fagforvaltninger. Eksempelvis en daginstitution i en lejlighed. Københavns Ejendomme varetager derved Københavns Kommunes ejendomsfaglige og kontraktmæssige interesser i lejeforholdene. Det frigør ressourcer i daginstitutionen, så de kan fokusere på deres faglighed. Det er en central service, som vi yder. Som administrator vil dine opgaver bl.a. omfatte:

  • afstemning af lejebetalinger, BS+, lejereguleringer, forbrugsregnskaber mv.
  • dialog med udlejer i forskelligartede sager, særligt vedr. vedligeholdelsesforpligtelse
  • deltagelse på ind- og fraflytningssyn
  • kundeservice
  • evt. deltagelse i projekter, som passer med dine interesser
Den rette kandidat sætter lige så stor ære i tryghed og kundeservice rettet mod fagforvaltningerne som den erhvervslejeretslige faglighed, der kommer i spil i dialogen med udlejer. Vi lægger stor vægt på struktur og samarbejde. Alle opgaver bliver samlet ét sted og fordelt herfra, hvilket har vist sig at være meget effektivt. Denne tilgang sikrer ikke kun løbende kompetenceudvikling og jævn fordeling af arbejdsbyrden, men også en tæt og konstruktiv dialog mellem kollegerne.

Personaleansvaret for kontoret er fordelt mellem to erfarne kontorchefer, mens ansvaret for den daglige opgaveløsning ligger hos vores fem fagansvarlige. Hos os får du muligheden for at arbejde i et dynamisk miljø med spændende udfordringer og en fantastisk gruppe af kolleger.

Om dig
Vi leder efter en administrator, der er klar til at dykke ned i en varieret ejendomsportefølje under stor politik bevågenhed, og hvor administrative, økonomiske og juridiske aspekter er i fokus. Udover dette forestiller vi os, at du:

  • brænder for at være en del af et socialt arbejdsfællesskab og et levende kontormiljø
  • har gode kommunikationsevner, kan samarbejde på tværs og jonglere med mange opgaver samtidigt
  • er ansvarlig, proaktiv og omhyggelig af natur
  • har lyst til at drive og udvikle ejendomsadministrationen
Det er ikke afgørende hvilken uddannelse, du har. Vigtigst af alt vægter vi, at du er en fantastisk og ansvarsbevidst kollega med evnen til at få tingene til at ske. Vi søger en person, der er klar til at tage udfordringerne op og bidrage til et inspirerende arbejdsmiljø, hvor vi sammen skaber resultater til gavn for Københavns Kommune og dens borgere.

Velkommen til en arbejdsplads, hvor dine kompetencer og din trivsel er i centrum.

Vilkår og løn
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig med flekstid. Tiltrædelsesdato er den 1. august 2024 eller snarest derefter.

Spørgsmål
Vil du høre nærmere om arbejdspladsen eller har du spørgsmål, kan du kontakte chef for Ejendomsadministration Ind- og Udlejning Sofie Vorre Vogel på 2463 5871 eller fagsansvarlig for indlejning Jo Kartholm på 5118 5094.

Søg via linket senest mandag den 29. april 2024
Vi holder 1. og 2. ansættelsessamtaler i uge 19 og 20. Der kan forekomme faglige tests i forbindelse med rekrutteringsforløbet.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.