Kundeudtalelse fra Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn


Jobannoncering hos Jobdanmark skaber imponerende stigning i antallet af ansøgere hos Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn

Kim Hybel fra Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn ser en betydelig værdig i samarbejdet med Jobdanmark og vil ser frem til, hvilke fremtidige muligheder der er i samarbejdet.

Citat: "Jeg haft fornøjelsen af at samarbejde med Jobdanmark, og jeg kan sige, at vores oplevelse med dem har overgået vores forventninger. Vores samarbejde har været kendetegnet af en positiv oplevelse, hvor dialogen og feedbacken har været i top. Jobdanmarks team har været hurtige til at vende tilbage med svar og løsninger, hvilket er essentielt for os i en travl hverdag.

Tidligere har vi primært annonceret i Aviser, men dette gav ikke det engagement og antal ansøgere, vi håbede på. Ved at benytte os af Jobdanmarks mediepakke, var vi i stand til at tiltrække omkring 80 ansøgere; en stor stigning, der satte vores tidligere tilgang i skyggen. Denne gennemslagskraft har skabt positiv overraskelse internt i organisationen.

Det har været særligt opsigtsvækkende, hvordan mediepakken nåede de passive kandidater, som ikke nødvendigvis aktivt søgte efter job. Da jeg spurgte ansøgerne, hvordan de fandt vores opslag, pegede pilen ofte på sociale medier, en kanal, hvor Jobdanmark har været gode til at give vores stilling den nødvendige eksponering." Kim Hybel, Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn

Casens resultater

  • Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn fik på en måned 1.907 kvalificerede kliks på deres digitale kampagner
  • Kim fortæller, at samarbejdet med Jobdanmark har været en positiv oplevelse, hvor dialogen og feedbacken har været i top
  • Servicecenter Domea Faaborg Midtfyn tiltræk omkring 80 ansøgninger ved brug af Jobdanmarks mediepakke
  • Jobannoncering
  • rekruttering

Log ind