MyHomes sparede tid og fandt den rette kandidat med Jobdanmark

MyHomes fandt den rette kandidat med en fleksibel rekrutteringsløsning

MyHomes ønskede en effektiv og fleksibel rekrutteringsproces. Med Jobdanmarks kombinerede løsning af Kandidat Search og målrettet jobannoncering fik de en målrettet indsats, der lettede arbejdsbyrden og sikrede det rette match. 

Behov - Rekruttering med større rækkevidde og mindre arbejdsbyrde  

MyHomes havde tidligere forsøgt sig med forskellige rekrutteringsmetoder, blandt andet opslag på LinkedIn, Facebook og egen hjemmeside. Erfaringen var dog, at opslagene ikke nåede bredt nok ud, og at kvaliteten af ansøgerne ofte var lav.  

Samtidig var det tidskrævende at håndtere processen internt. Derfor ønskede MyHomes en løsning, der kunne nå længere ud, forbedre kandidatkvaliteten og frigive tid.

Løsning - Kandidat Search og Jobmatch  


Jobdanmark satte gang i en kombineret indsats: En digital jobannoncering skabte bred synlighed, mens Search- og rekrutteringsspecialist Mette arbejdede målrettet med at finde de rette profiler. Jobdanmark håndterede ansøgningerne og screeningsprocessen og kun de mest kvalificerede kandidater blev sendt videre til Rikke fra MyHomes. Den tætte dialog og sparring undervejs gjorde processen både fleksibel og effektiv.

Resultat

Rekrutteringsforløbet førte til, at MyHomes fandt den rette kandidat og samtidig oplevede en markant lettere og mere effektiv proces.   

”Jeg oplevede et virkelig godt samarbejde. Mette var nærværende, engagerede og fik os sikkert i mål med ansættelsen.”
– Rikke, MyHomes 

”Jeg er meget tilfreds med den måde, Jobdanmark arbejder på. De rammer et marked, som prismæssigt er til at betale, og samtidig aflaster de os markant i en ellers tidskrævende proces. Det har været en rigtig god oplevelse.”  

Rikke Skouboe
Partner, Property & Development

Log ind