The Hub

Account manager

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Vi er specialister og eksperter i GPS tracking og flådestyring. I mere end 15 år har vi hjulpet virksomheder med at optimere deres forretning gennem GPS tracking og flådestyring. Teamet bag Keatech har sammen over 30 års erfaring med GPS tracking og flådestyring. Vi vil være den foretrukne danske leverandør af GPS tracking og flådestyring som ikke bruger abonnementsbindinger for at holde på vores kunder. Vi ønsker at levere løsninger til håndværkere, service og transportvirksomheder, som giver et overblik over placeringen af deres biler, maskiner og lastbiler for at have styr på dokumentation for deres køretøjers færden og blive i stand til at træffe bedre og mere kvalificerede beslutninger. Vi vil være den samarbejdspartner der fremstår som ekstraordinær servicemindet, altid er åben for forslag til forbedringer til vores system, og dem som løfter barren for hvor nemt, enkelt og overskueligt det er at drive en flåde af alt fra 5 til 1.000 køretøjer. Vi søger en Account Manager, der kan hjælpe med kompetent rådgivning, og salg til forskellige faggrupper inden for håndværker og servicefaget. Din opgave vil bestå af at være med til at vækste vores kundebase, gennem opsøgende salg til nye kunder via telefonen og online møder. Du vil også få en portefølje af kunder som skal vedligeholdes løbende sammen med de nye kunder du får ombord. Det er derfor afgørende at du er god til at kommunikere med mennesker. Det vigtigste er at du kan opbygge gode og stærke kunderelationer og at du brænder for salget. Du skal kunne arbejde selvstændigt og disciplineret med dine opgaver. Du skal trives ved at indgå i et team med en god og frisk omgangstone. Derudover er du en person der af natur er positiv, konkurrenceorienteret og have gode sociale egenskaber, der bidrager med god stemning på kontoret. Vi forventer, at du: · Har min. 2 års erfaring indenfor salg. · Kan booke dine egne møder. · Arbejder struktureret. · Har erfaring med at arbejde i et CRM-system. · Brænder for salg og har en flair for det. · Er god til at opbygge kunderelationer. · Har et digitalt mindset og tænker data dreven Hvad tilbyder vi? Stillingen er en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Vi har et åbent og uformelt kontormiljø i hjertet af Hjørring med offentlig transport udenfor døren. Vi er en ung virksomhed, med en flad struktur og et stærkt fællesskab og så kan vi altid bruge en ekstra person til bordfodbold.
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    Danmark

  • Oprettet:

    2021-04-15

  • Ansøgningsfrist:

    Løbende
  • Typer:

Del Link kopieret