KØBENHAVNS KOMMUNE

(Udløbet) Administrativ medarbejder til Kastanjehusene

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Har du en administrativ uddannelse og vil du gerne have et spændende og alsidigt job på et plejehjem, hvor du er tæt på beboere, medarbejdere og ledergruppe?
Og kan du samtidig svare ja til, at du har sans for systematik, er servicemindet og imødekommende?

Så er det dig, vi søger.

Hvem er vi?
Kastanjehusene er et plejehjem, som ligger i De Gamles By på Nørrebro. Vi er fordelt på tre afdelinger med ca. 30 beboere i hver. Personalet består af en bred vifte af plejefaglige medarbejdere, aktivitets- og driftsmedarbejdere. Administrationen består, udover dig, af en anden medarbejder. Herudover har vi en masse samarbejdspartnere både i og uden for kommunen.

Vi er en arbejdsplads, hvor ingenting står stille, og opgaverne ændrer sig løbende. Derfor er det vigtigt, at du er fleksibel og nysgerrig i forhold til de opgaver, vi skal løse. Vi har en vigtig opgave i at drifte, understøtte og udvikle vores organisation.

Opgaver inden for økonomi, indkøb og it
Administrationen arbejder med mange forskelligartede opgaver, lige fra rutineopgaver til mere udfordrende administrative opgaver. Du og din administrative kollega vil have hver jeres overordnede ansvarsområder og være fælles om de mangeartede ad hoc-opgaver, ligesom I vil være stedfortrædere for hinanden i ferier m.v.

Dine opgaver vil hovedsageligt være inden for økonomi, indkøb og it og kan fx være følgende:

  • Budgetlægning og månedlig opfølgning på løn og forbrug.
  • Håndtering af udlæg og beboernes lommepengekonti.
  • Regnskabsopgaver, herunder kontrol og kontering af fakturaer og omposteringer.
  • Indkøb af fx kontorartikler, depotvarer, serviceydelser.
  • Indkøb og administration af it-udstyr.
  • It-support til vores afdelinger på brugerniveau i samarbejde med kommunens it-afdeling.
  • Implementering og support af nye digitale løsninger.
Hvad forventer vi af dig?
Som medarbejder i Kastanjehusene bevarer du overblikket og dit gode humør i en travl og afvekslende hverdag. Herudover forestiller vi os, at du:

  • er kontoruddannet eller har en tilsvarende relevant uddannelse
  • har grundforståelse for og lyst til økonomi- og regnskabsopgaver
  • har gode it-færdigheder – du er hjemmevant i Office-pakken og kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer og digitale løsninger, da vi i Kastanjehusene bruger mange forskellige it-systemer (der kommer løbende flere til)
  • har interesse og flair for at hjælpe med diverse it-/telefoniproblemer på brugerniveau
  • er dygtig til tværfagligt samarbejde og kan tale med mange forskellige slags mennesker
  • trives med mange henvendelser og opgaver og samtidig kan håndtere den daglige drift
  • er samvittighedsfuld, fleksibel og følger dine opgaver til dørs
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 28-32 timer ugentligt og vi ønsker, at du kan starte den 1. marts 2021. Du bliver ansat på HK-overenskomst eller tilsvarende, og der kan forhandles løn efter kvalifikationer.

Yderligere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Annegerd Birk-Sørensen på 5162 3485. Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 24. januar 2021
Vi udvælger kandidater umiddelbart efter ansøgningsfristen og forventer at holde samtaler onsdag den 27. januar.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, sosu-assistent eller sosu-hjælper, har du derudover fra 1. september 2020 ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    2400 København NV

  • Oprettet:

    2021-01-05

  • Ansøgningsfrist:

    2021-01-24
  • Typer:

    Deltid

Del Link kopieret