profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-10-14
Virksomhed: GREVE KOMMUNE
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret
Vi leder efter en kollega, der sammen med os kan sikre, at driften i Center for Sundhed og Pleje højnes gennem et solidt og sikkert fagsystem. Har du et ønske om at arbejde med udvikling og vedligeholdelse af fagsystemet, så medarbejderne kan levere den bedste omsorg og pleje til borgerne i Greve Kommune, så er det dig, vi leder efter.

Vores IT-team
Du bliver den 5. kollega i vores team. Vi dækker al support, udvikling og forvaltning for 700 slutbrugere. Vi er fagligt stærke med en naturlig interesse og nysgerrighed i at forbedre og optimere med fokus på disciplin og struktur. Det er vigtigt for os, at du besidder samme værdier, da vi er et team, der løfter bedst i tæt samarbejde.
Vi er gode til at sparre med hinanden og dem, som er relevant for opgaven, da vi er drevet af at finde de optimale løsninger via dialog. Vi arbejder efter at ”spille hinanden stærke”, hvorfor der er højt til loftet og tonen i teamet er direkte, varm og hjertelig.

I din hverdag vil du skulle varetage mange forskellige typer af opgaver, da der er et bredt samarbejde om opgaverne med fagpersoner, ledere, den eksterne leverandør samt øvrige samarbejdspartnere internt og eksternt.

Opgaver som systemadministrator

  • Daglig drift af fagsystemet, herunder implementering af ny funktionalitet, vedligeholdelse, konfiguration, kvalitetstjek af snitflader, datadisciplin og løbende forbedring af opsætning.
  • Sikre at opsætningen af fagsystemet til enhver tid understøtter organisationens behov, gældende lovgivning og godkendte kvalitetsstandarder. Dette foregår bl.a. i tæt samarbejde med centerets kvalitetsfunktion.
  • Udarbejde og vedligeholde alle former for dokumentation, samt sikre formidling af ændringer til relevante ledere og superbrugere.
  • Udarbejde vejledninger/navigationssedler til slutbrugerne og understøtte superbrugerne i formidling af ændringer, det kan f.eks. være i form af undervisning og oplæg.
  • Afholdelse af faste møder med superbrugerne, samt facilitere og klæde dem på til at varetage deres rolle.
  • Undervise.
  • Understøtte ensartet anvendelse af omsorgssystemet, samt korrekt og effektiv dokumentationspraksis.
  • Supportere slutbrugerne med problemløsning og vejledning i brugen af fagsystemet i det daglige, ved at lytte og indtage det systemmæssige helikopterperspektiv, så der skabes det bedste og mest effektive system til at understøtte centerets arbejdsgange og gældende lovgivning.
Profil og kompetencer
Vores ønskeprofil er en, der har indsigt i og forståelse for centerets drift og arbejdsgange eller hurtigt kan sætte sig ind i dette. Samt har erfaring med KMD Nexus eller andre fagsystemer, enten som bruger eller som systemadministrator.

Derudover lægger vi vægt på, at du har:

  • Erfaring med opsætning og vedligehold af systemer.
  • God forretningsforståelse, herunder indsigt i processer og arbejdsgange.
  • God forståelse for sammenhænge i komplekse IT-systemer.
  • Stort kendskab til Microsoft 365.
  • Kendskab til IT-sikkerhed og GDPR.
Som person forventer vi
Du sætter en ære i at levere enkle og brugbare løsninger. Du motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du formår at bevare roen og overblikket – både under pres og når dagen ikke går som planlagt. Herudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Du er lydhør og evner at skabe tryghed, tillid og relationer.
  • Du er god til at navigere i en travl hverdag med forskelligartede opgaver
  • Du har gode pædagogiske og kommunikative evner både i skrift og tale, og formår at tilpasse dit sprog til modtageren.
  • Du er tålmodig og kan lytte med åbent sind.
  • Du arbejder struktureret, systematisk og overholder deadlines.
  • Du har flair for at arbejde helhedsorienteret og er i stand til at tilrettelægge og prioritere dine arbejdsopgaver på en hensigtsmæssig måde.
  • Du trives med at arbejde selvstændigt, men er også en stærk teamplayer. Du skal turde give og modtage sparring til/fra dine fagligt kompetente kollegaer.
  • Du er servicemindet med fokus på detaljer og kvalitet i opgaveløsning og er god til problemløsning ift. brugernes behov
  • Du er ansvarsbevidst og løsningsorienteret.
  • Du er positiv, nysgerrig, fleksibel, stabil og udadvendt.
  • Du har humor og kan lide at skabe god stemning.
Ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Forventet tiltrædelse er den 2. januar 2023.
Ansættelse sker med udgangspunkt i relevant overenskomst.
I forbindelse med ansættelse vil du blive bedt om at fremsende uddannelsesbevis og referencer samt fremvise straffeattest.

Dit arbejdssted vil være Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Susanne Hass på mail has@greve.dk eller telefon 4397 9548.

Ansøgningsprocedure
Send din motiverede ansøgning, CV og andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 14. oktober 2022.
Vi holder ansættelsessamtaler onsdag den 26. oktober 2022.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Geografi:
2670 Greve
Oprettet:
2022-09-14
Ansøgningsfrist:
2022-10-14
Jobtype:
Fuldtid