Accounts Payable Manager | JobDanmark
Resources Consulting ApS

Accounts Payable Manager

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Med reference til Finance Manager vil du skulle varetage ledelsen af Shared Service Center AP og Banking team bestående af 6 dygtige og engagerede medarbejdere. Teamet varetager den daglige håndtering og afstemning af alle kreditorfakturaer samt banker for 23 danske selskaber og 41 norske.Sammen med teamet skal du opbygge afstemningsrutiner samt sikre en løbende automatisering og optimering af de daglige opgaver. Du vil blive ansvarlig for månedsafslutning samt sikre, at årsafslutning varetages, dokumenteres og klargøres til den årlige revision.Da vores kunde er en del af en international koncern, vil du også skulle  deltage i møder med vores internationale kolleger, herunder vores søster-teams i øvrige europæiske lande, vores internationale ERP support-team, leverandører mv. og indgå i samarbejder på tværs af landegrænserne. Så vi kan love, at du vil få en alsidig hverdag med en stor kontaktflade såvel internt som eksternt.

Ansvarsområder

  • Varetage den daglig ledelse af vores AP/banking team, der varetager ca. 60 danske og norske selskaber
  • Månedsafslutning, herunder diverse kørsler fra vores ERP-system, lukning af moduler samt afstemninger
  • Årsafslutning, herunder klargøring af dokumentation mv. til revisionen
  • Deltagelse i mange internationale møder med vores søster-teams i øvrige europæiske lande, vores ERP-team samt vore leverandører
  • Arbejde tæt sammen med den danske Finance Manager for SSC i forhold til processer, snitflader optimeringsmuligheder på tværs af de øvrige funktioner på kontoret
  • Løbende at arbejde aktivt med optimering af processer og automatisering for at sikre, at så mange kræfter som muligt kan fokuseres på værdiskabende arbejde
  • Tovholder på diverse AP/bank relaterede projekter, herunder sikre dokumentation af processer
  • Fungere som bindeled mellem AP/bank teamet og den øvrige del af SSC’et

Ønskede kvalifikationer

Udover at se optimering af processer som en sjov udfordring, som du har god erfaring med, skal du kunne sige ja til følgende:

  • Hands-on tilgang og stor erfaring med AP og bank
  • Ledelseserfaring, gerne med et mindre team
  • Bruger Excel, som det mest naturlige verden
  • Stærk kommunikator, som kan kommunikere klart og tydeligt til både dit team og eksterne
  • Er en teamplayer og forstår vigtigheden af at få teamet til at lykkes

 Vi tilbyder

En udfordrende stilling i en international koncern, som er i rivende udvikling. Du får mulighed for at sætte dine lederegenskaber i spil og medvirke til at skabe en kultur, som kendetegnes ved høj faglighed og stor arbejdsglæde. Du vil have stor indflydelse på din arbejdsdag og mulighed for at udvikle dig med virksomheden. Vores kunde vægter trivsel og motivation højt og du bliver en del af et velfungerende team, som arbejder fra lyse og indbydende lokaler med såvel gode parkeringsforhold samt tæt til offentlig trafik. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer samt en række øvrige medarbejdergoder.

Ansøg

Stillingen ønskes besat snarest og vi gennemgår indkomne ansøgninger løbende. Du opfordres derfor til at søgte stillingen snarest og har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Partner Anette Timm på tlf. 29867616 eller via Linkedin: https://www.linkedin.com/in/anettetimm/

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret