Brikk Gruppen ApS

Administrativ Trainee søges til ambitiøs Ejendomsmægler-kæde

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Administrativ trainee (sagskoordinator/sagsbehandler trainee) søges til en dynamisk og innovativ ejendomsmægler

Brikk er en ny innovativ ejendomsmægler-virksomhed, som vil revolutionere måden hvorpå boliger bliver solgt. Vores mål er at gøre op med en dårlig oplevelse for boligsælgere og alt for høje salær. Vi vil gøre det at sælge en bolig langt lettere og langt mere gennemsigtigt og gennemskueligt. Samtidigt vil vi dog bibeholde den personlige service fra dygtige mæglere og dygtige sagskoordinatore. Ambitionerne er store og målet er at blive den største og bedst anmeldte ejendomsmægler i Danmark. 

Virksomheden er rivende udvikling og vi oplever stigende efterspørgsel efter vores nytænkende tilgang til boligsalg også selvom det er svære tider i branchen. Vi er med nuværende aktivitet blandt Danmarks største enkelte ejendomsmæglere. For at imødekomme aktivitetsniveauet og fremtidig vækst vi en administrativ trainee (sagskoordinator/sagsbehandler) til vores team.  Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af at assistere på både før- og eftersagsarbejdet. Hos os får du mulighed for at arbejde med disse opgaver fra starten dag og du vil være en vigtig brik fra dag 1.

 

Hvem søger vi:

  • Du har eller er igang med at færdiggøre en finansøkonom- eller finansbacheloruddannelse
  • Du nyder at arbejde struktureret og systematisk
  • Du har et godt overblik og kan lide at have mange bolde i luften samtidigt. 
  • Du kan lide at arbejde med mennesker
  • Du er klar til et job, med travlhed og til tider skæve arbejdstider
  • Du har taget et aktivt valg om at forfølge den administrative del af ejendomsmægleropgaverne.

 

Hvad vi tilbyder:

  • Et 2-årig trainee forløb, hvor du afslutter med at blive registreret som ejendomsmægler i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
  • Et job i en hurtigt voksende virksomhed med store ambitioner.
  • Et job og en virksomhed, hvor du får mulighed for at tage ansvar og gøre en forskel for dig selv og for virksomheden.
  • Et job med fokus på ejendomsmæglerens administrative arbejdsopgaver og funktioner.
  • Et hjælpsomt og samarbejdsvilligt team, hvor folk bærer hinanden fremad.
  • Et job på et kontor hvor højt humør og ambition er i højsædet.
  • Et job og en virksomhed med spændende udviklingsmuligheder på kort og lang sigt.
  • Arbejdsplads i flotte lokaler med en rar atmosfære ved Kastellet i København K.
  • Et mulighed med gode muligheder for ansættelse efter endt forløb.

 

Ansøgning

Du indsender din ansøgning og dit CV til Sebastian Beres på sebastian@brikk.dk.

Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    Frederiksberg Alle 25, 1820 Frederiksberg C

  • Oprettet:

    2021-01-02

  • Ansøgningsfrist:

    2021-02-27
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret