Vuffeli ApS

Community & Customer Service Manager

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Vil du være med til at skabe den bedste support til tusindvis af hundeejere? Er du vant til at arbejde på optimering, og brænder du for at yde den bedste service? 

Vuffeli er en dansk e-commerce virksomhed, der udvikler og sælger naturligt hundefoder på abonnement. Vi startede i 2018 og har lige siden personaliseret og skræddersyet hver enkelt kundes oplevelse for at opnå en korrekt ernærings- og adfærdsmæssig vejledning til danske hunde samt deres ejere. 

Hvis du forstår vigtigheden af et smil gennem telefonen, har interesse for kommunikation, og nyder at give god kundeservice, så er du måske vores nye kollega.

 

Dine opgaver:

  • Dialog og support til nye og eksisterende medlemmer
  • Relationsopbygning med vores medlemmer på tværs af platforme
  • Analyse af potentielle og eksisterende medlemmer

Vores vigtigste mission er at have Danmarks gladeste medlemmer. Vores support team har ansvar for at finde den bedst mulige løsning for vores medlemmer. Vi vil gerne inspirere vores medlemmer, dele viden og sørge for, at vi er hundeejernes førstevalg, når det kommer til ernæringsmæssig vejledning. 

Du bliver en del af en virksomhed med fuld fart på. Vores Community & Customer Service Team sørger for, at vores vigtigste aktiv - medlemmerne - får den hjælp de søger. Forespørgslerne er mange, og kan handle om alt fra håndtering af forsendelser til hunde der spiser græs. 

 

Dine kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er, at du brænder for at arbejde med formidling af viden, har lyst til at hjælpe andre og har en struktureret tilgang til arbejdet. Vi er en ung og travl virksomhed i rivende udvikling, så hvis du kan lide at have flere bolde i luften, er dette det rette sted for dig! 

Du vil få mulighed for at lære om kommunikation relateret til kundebehov, sociale medier, herunder community management, samt få en dybdegående kendskab til hunde. Du er frisk, du er ansvarsfuld, du kan arbejde selvstændigt og i teams, du er mødestabil, og du er villig til at give den en ekstra skalle. 

Du skal være tålmodig, proaktiv og kunne håndtere alle kundetyper i en til tider hektisk hverdag, og være bevidst om vigtigheden af din dialog med kunden. Vi ser gerne at du taler og skriver godt dansk. 

Du vil blive ansat hos Vuffeli i en fuldtidsstilling. Jobpositionen indebærer ansvarsområder, som er vigtige for virksomheden, så du skal være forberedt på, at der følger en høj grad af ansvar med positionen.

 

Arbejdspladsen

Selvom vi er en ung virksomhed, har vi formået at skabe et fedt og dynamisk arbejdsmiljø med mange engagerede og dedikerede medarbejdere. Vi er en ambitiøs virksomhed med masser af gode udviklingsmuligheder. 

Vuffeli består af ca. 20 kollegaer på vores kontor i København, og fem kollegaer på vores lager i Kastrup. Arbejdet vil foregå på vores kontor på Kattesundet 4, 1458 København K, hvorfra vi håndterer alt det administrative.

Oplæring vil foregå over tre dage, hvor du får indblik i vores systemer og processer. 

Den indledende samtale finder sted på Kattesundet 4, 2. sal, 1458 København K.

 

Ansøgning

Ansøgning sendes til nj@vuffeli.dk eller gennem Jobnet-portalen. Vi gennemgår ansøgninger løbende. 

Har du spørgsmål til jobbet, så skriv en mail til Natascha Jacobsen på nj@vuffeli.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret