profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-01-20
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

I vores reception får du en alsidig hverdag, som byder på mangeartede opgaver, og det er afgørende, at du har både god energi samt et løsningsorienteret mindset. Du kommer til at arbejde i ’hjertet’ på hotellet, og du vil ofte have mange bolde oppe i luften på en gang. Vi tilbyder en stilling, hvor vi sætter høje krav til, at din personlighed kommer til udtryk i relation til gæsterne.

Dine kommende arbejdsopgaver:

  • Ind- og udtjekning af hotellets gæster
  • Gæsteservice, booking af værelser, gæstekorrespondance og dagligt regnskab
  • Besvarelse af telefonen
  • Servering af drikkevarer og snacks – i vores cafe.
  • Behjælpelig i vores morgenmadsrestaurant – skulle behov opstå.
  • Behjælpelig i vores café til aftenarrangementer – skulle behov opstå.

Som receptionist hos os vil du blive en del af en virksomhed i vækst. Du får mulighed for at bidrage med ideer og nye tiltag – da vi altid er lydhør over for dette – og dermed udvikling.

 Vi ser gerne, at du:

  • Har let til smil, er udadvendt, hjælpsom og fleksibel
  • Har en naturlig interesse for at yde den bedste service
  • Er god til at formulere dig – Både skriftligt og mundtligt
  • Er selvstændig
  • Kan arbejde som en ”blæksprutte”, da man ofte har mange kasketter på.
  • Har kendskab til hotelsystemet Picasso og general IT-kendskab, herunder Office-pakken.

Arbejdstiden vil være mellem 8.00 – 19.00/20.00 – og man skal forvente, at skulle arbejde hver anden weekend.

Da Skagen generelt er meget sæsonbetonet, må der forventes travlhed og dage med længere arbejdsdage om sommeren.

Vi tilbyder dig:

  • En flad organisationsstruktur med gode kollegaer
  • Ordnede arbejdsforhold
  • Løn der modsvarer din kvalifikationer
Oprettet:
2021-11-25
Ansøgningsfrist:
2022-01-20
Jobtype:
Fuldtid

Måske kunne du også være interesseret i et af disse: