profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2021-12-01
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

Er du vores nye kunderådgiver?

Vi søger en kunderådgiver til vores fantastiske team i kundeservice. Du vil rådgive kunder telefonisk, afhjælpe problemer og sikre, at kunden føler sig godt behandlet.

 

Jysk Fynske Medier er Danmarks næststørste private medievirksomhed med 15 dagblade, 63 ugeaviser, 5 radiostationer, en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Vores vision er at støtte demokrati og sammenhængskraft i hele Danmark med rod i det lokale. I kundeservice understøtter vi visionen ved at skabe og fastholde loyale kunder.

 

Vi tilbyder:

  • en stilling, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt.

  • rig mulighed for at træne kommunikationsevner, som er værdifulde på ethvert CV.

  • et lederteam, der værdsætter en sund feedback-kultur og sætter en ære i at sikre både afdelingens og den enkeltes trivsel.

 

Vi forventer, at du:

  • har mod på at arbejde med din samtaleteknik og samtalestruktur.

  • trives i en omskiftelig hverdag med højt tempo.

  • er mødestabil og selvstændig.

  • tager ansvar for både arbejdsopgaver og din egen udvikling.

 

For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:

  • Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.

  • Mine kommunikative evner er i top, og jeg kan lide at skærpe mine evner til at opnå en endnu bedre dialog.

  • Jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.

  • Jeg er en teamplayer og motiveres både af forretningens, teamets og egne mål.

  • Jeg har gode IT-kundskaber og nemt ved at lære nye systemer.

 

Praktiske oplysninger:

Arbejdstiden er 30 timer om ugen fordelt på 5 vagter alle ugens hverdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Odense på Banegårdspladsen 1.

Vi tilbyder en fast månedsløn, pension, sundhedsforsikring og en række medarbejderfordele.

 

Sådan søger du:

Send din ansøgning samt CV via. linket senest den 1. november 2021.

 

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når rette kandidat er fundet, så send fluks din ansøgning.

 

Ved spørgsmål kan du kontakte Søren Steffensen på mail sokst@jfmedier.dk eller tlf. +45 2967 9788.

 

Oprettet:
2021-10-12
Ansøgningsfrist:
2021-12-01
Typer:
Deltid
Kompetencer:
kundeservice
kundebetjening
kundebetjening og service
kundekontakt og -betjening
kundekontakt
kundehåndtering