Vi søger kunderådgivere til vores fantastiske kundeservice. Du vil rådgive kunder telefonisk, når de bl.a. henvender sig til os og skal have avisen med i sommerhus, ikke har modtaget den eller skal have adgang til E-avisen.
Jysk Fynske Medier er Danmarks næststørste private medievirksomhed med 15 dagblade, 63 ugeaviser, 5 radiostationer, en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Vores vision er at støtte demokrati og sammenhængskraft i hele Danmark med rod i det lokale. I kundeservice understøtter vi visionen ved at skabe og fastholde loyale kunder.
Vi tilbyder
En stilling, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt
Rig mulighed for at træne dine kommunikationsevner
En afdeling, som værdsætter sund feedback-kultur og prioriterer både afdelingens og den enkeltes trivsel
Vi forventer, at du
Er mødestabil og selvstændig
Har mod på at arbejde med din samtaleteknik og samtalestruktur
Trives med højt tempo
Tager ansvar for egne arbejdsopgaver og egen udvikling
For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende
”Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.”
”Mine kommunikative evner er i top, og jeg kan lide at træne mine evner til at opnå en endnu bedre dialog.”
”Jeg taler og skriver fejlfrit på dansk."
”Det er vigtigt for mig at deltage aktivt for at nå afdelingens mål i fællesskab med mine kolleger.”
Praktiske oplysninger
Arbejdstiden er tirsdage kl. 15.45-18.45 og/eller hver anden lørdag og søndag kl. 7.45-11.00. I perioder kan der blive mulighed for flere timer efter behov. Du vil have arbejdsplads centralt i Odense på Banegårdspladsen 1, og vi tilbyder fast timeløn, tillæg på søn- og helligdage og en række medarbejderfordele.
Send ansøgning og CV senest d. 15. maj. Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når de rette kandidater er fundet. Ved spørgsmål kontakt supervisor Christian Thodsen på mail chthh@jfmedier.dk.