HR-ON ApS

Customer Success Advisor

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

HR-ON er en førende dansk udbyder af en cloudbaseret platform til HR- og rekrutteringsopgaver. En løsning der bruges af både offentlige, private og lokale virksomheder samt professionelle headhuntere. I lyset af den succes HR-ON har haft med tre Børsen Gazelle-statuetter, EY - Entrepreneur of the Year Inspirationspris 2020 og et officielt partnerskab med LinkedIn, er vi nu på vej til at gå globalt.

Bag succesen står et dedikeret team på omkring 50 medarbejdere, der udvikler, sælger, leverer og supporterer innovative løsninger med base i Odense samt kontorer i Jylland og på Sjælland. Vil du være med?

Vi har rygende travlt og ønsker at styrke vores team med en serviceminded supporter med flair for it, stærke kommunikationskompetencer samt lyst til at hjælpe vores kunder via daglig e-mail- og telefonsupport.

Vi forestiller os, at du:

  • Har stærke kommunikative komptencer. Er udadvendt, serviceminded og kan lide den daglige kontakt med mange forskellige kunder.

  • Har god forståelse for arbejds- og forretningsgange i en virksomhed, gerne nogle års erfaring fra en SMV eller en større offentlig eller privat organisation/virksomhed.

  • Kan bevare overblikket og holde mange bolde i luften.

  • Kan strukturere og omsætte de mange tilbagemeldinger fra kunder til fælles løsninger, der kan forbedre vores produkter.

  • Styrker vores Helpcenter med viden og producere indhold til det.

  • Kan styre kundehenvendelserne i vores ticketsystem. Kendskab til Zendesk er en fordel.

  • Kan formidle kundernens henvendelser til udviklingsteamet og andre interessenter og sikrer, at opgaverne er forstået, og at de bliver løst til tiden.

  • Har interesse for HR og/eller IT.

Som person er du målrettet og struktureret i din tilgang til dit arbejde. Du er god til kommunikation og har en naturlig evne og lyst til at hjælpe både kunder og kolleger. Faglig ballast eksempelvis via din uddannelse og/eller tidligere erfaringer, er en fordel.

Hvorfor vælge HR-ON?

Vi er et mangfoldigt team på omkring 50 medarbejdere, der udvikler innovative HR-løsninger fra hovedkontoret i hjertet af Danmark, oven over togskinnerne ved Odense Banegård, samt kontorer i Silkeborg og København. Vi arbejder med softwareudvikling, kundesupport, salg, marketing og kommunikation med afsæt i en bred vifte af erfaringer og tidligere beskæftigelser, der tæller lige fra fårehyrde og folkeskolelærer til fodboldspiller og open source pioneér.

Du vil opleve en høj grad af selvstændighed og mulighed for at få direkte indflydelse. Vi har et dynamisk, rummeligt og sjovt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, og hvor vi prioriterer trivsel og en fornuftig “work-life-balance” med fleksibilitet i forhold til arbejdstid , hjemmearbejde mv.. Pensionsordning, sundhedsforsikring, fitness-medlemskab og frokostordning er nogle af de mange medarbejdergoder, der følger med at arbejde hos HR-ON.

Der er ikke en specifik ansøgningsfrist på dette stillingsopslag, da vi løbende læser de indkomne ansøgninger og indkalder til samtale undervejs i processen.

Du er velkommen til at kontakte CCO Rasmus Festersen på tlf. 77770004, hvis du har spørgsmål.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret