profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2021-10-31
Virksomhed: KAFFEKAPSLEN.DK ApS
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

KaffeKapslen er Europas største online kaffeforhandler med tusinder af kunder i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Østrig, Schweiz, Frankrig, Holland, Belgien og Spanien - og flere lande er på vej!
Vi er vokset enormt i de seneste år og forventer at fortsætte vores vækst!
Vinteren er vores højsæson, og vi har derfor brug for assistance til at hjælpe vores spanske og danske kundeservice!

Om jobbet
På KaffeKapslen løser vores kundeserviceafdeling kundehenvendelser telefonisk og skriftligt. Alle vores henvendelser håndteres let gennem et simpelt kundeservicesystem, som du får grundig vejledning i at bruge.

Jobbet foregår på KaffeKapslens adresse i Hasselager, hvor vi har bygget helt nye lokaler til vores kundeservice. Det er også her, at alle ordrer pakkes og sendes til kunder i hele Europa.

Stillingen er for perioden 1/11-2021 til 31/01-2022, med mulig forlængelse.
Jobbet er 37 timer i perioden mellem 8-17, mandag til fredag, og er planlagt med din teamleder. Vi er en fleksibel arbejdsplads, og forventer derfor også, at du vil være det i travle perioder.

Vi værdsætter vores kundeservice og sætter pris på den feedback vi får fra vores medarbejdere. Du vil derfor kunne påvirke dit daglige arbejdsliv og se, at din feedback bruges til at videreudvikle vores forretning.

Om dine kolleger
Vores kundeserviceafdeling består af 12 kolleger af forskellige nationaliteter med en gennemsnitsalder på cirka 28 år. I vores kundeserviceafdeling er vi meget uformelle, alle nyder at tale med hinanden, og alle hjælper når det er nødvendigt. Vi er i høj grad en afdeling, der som skal lykkes som et hold.

I vores kundeservice er der regelmæssigt diverse sociale arrangementer såsom fredagsbarer, ligesom mange af vores kolleger socialiserer efter arbejde.
Vi elsker glade medarbejdere, og de fleste af vores medarbejdere har været her, siden deres stilling blev oprettet. Det er vigtigt for os, at vi tilbyder et arbejdsmiljø, hvor vores kolleger trives.

Om dig
Det er vigtigt for os, at du taler og skriver flydende og fejlfri spansk og dansk. Vi forestiller os at du enten er opvokset to-sproget, eller f.eks. har lært spansk via udenlandsophold eller lignende.

Da dit primære arbejdsværktøj vil være computeren, og da vi er en webshop, er det vigtigt for os, at du er fortrolig med at arbejde med IT og er vant til at handle online selv.
Derudover er det vigtigt, at du nyder at have travlt, er grundig i dit arbejde og er en stabil medarbejder.

Startdato 1/11-2021. Samtaler afholdes løbende, efterhånden som ansøgninger modtages.

Vi løn efter kvalifikationer.

Hvis jobbet har vakt din interesse, bedes du sende din ansøgning og CV til Head of Customer Relations, Benjamin Oversø på bo@kaffekapslen.dk

Oprettet:
2021-10-06
Ansøgningsfrist:
2021-10-31
Typer:
Fuldtid