TARGET HEADHUNTING ApS

AREA MANAGER - Danmark & Norge, Kontormøbler - Narbutas Furniture Company

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Area Manager - Danmark & Norge

- med reference til Head of Business Development

VIRKSOMHEDEN

Narbutas Furniture Company blev grundlagt i 1991 i Vilnius, Litauen. Virksomheden ejes af Petras Narbutas. Virksomheden er kun fokuseret på produktion og salg af Narbutas-kontormøbler og møbler, der bliver designet efter kundens behov. Produktionsfaciliteter (over 30.000 kvm produktion,) ligger i Lithauen.

Den årlige omsætning er siden 2016 øget til det 3. dobbelte. Hovedmarkederne er Storbritannien og Irland, Skandinavien, Litauen, Frankrig, Benelux, Centraleuropa, Italien, Østrig, Schweiz og USA.

Narbutas deltager på udvalgte udstillinger som ex. Orgatec, og har for nyligt udstillet på Neocon i Chicago, USA.

Med ønsket om at øge salgsindsatsen i Danmark og Norge er det besluttet at ansætte en Area Manager (AM), som skal udvikle og udvide forhandlernetværket i disse lande.

De to lande er indtil videre blevet "ledet" fra Sverige, men grundet dels vækst i Sverige og et ønske om mere forkus på DK og N, ledes der nu efter en AM, der skal forfølge de satte mål.

STILLINGEN

Stillingen AM er ny i organisationen og vil refererer til Head of Business Development, der er placeret på HQ i Lithauen. Den nye AM skal være ansvarlig udviklingen af de to markeder dvs. vedligholdelse og udvikling af forhandlernettet.

Hovedopgaverne vil være:

  • Målrettet lancering af Narbutas produktprogram
  • Etablering af forhandlernet på ovennævnte markeder
  • Udvikling af forholdet mellem Narbutas og forhandlere
  • Opsøgende salg - kundebesøg hos eksiterende og potentiele kunder
  • Markedføring og kommunikation
  • Kontraktforhandlinger herunder pris- og rabatpolitik, betalings- og leveringsbetingelsesaftaler
  • Organisering af kundebesøg på fabrikken og hovedkontoret i Litauen.

Desuden

• Udarbejdelse af ugentlige rapporter
• Tæt forbindelse med Salessupportgruppen på HQ i Vilnius,
• Regelmæssige besøg på HQ i Vilnius.

KANDIDATEN

Den ideele kandidat kommer fra en lignende praktisk baggrund inden for kontormøbelsegmentet, med erfaring med forhandlersalg og/eller salg gennem agenter.

Deuden skal den nye AM have:

  • gode kommunikationsevner
  • være handlekraftig, konkurrenrence- og resultatorienteret
  • godt kendskab til engelsk, som er nødvendigt for at kunne kommunikere med hovedkontoret
  • rejsevant
  • mulighed for at kunne arbejde ud fra hjemmekontoret
  • respekt for virksomhedens kultur
  • lyst til at være virksomhedens ambassadør i alle henseender
  • selvstændighed
  • evnen til selvmotivering

BOPÆL

Vi forestiller os bopæl på Sjælland alternatitvt Storkøbenhavn, men vi vil have den bedste til stillingen, så derfor er det nævnte geografiske område ikke et must.

NARBUTAS TILBYDER

  • En yderst spændende og selvstændig stilling, hvor der er mulighed for både personlig som faglig udvikling
  • En konkurrencedygtig gagepakke incl. bilordning, pension og bonus
  • Support fra det dynamiske Narbutas-team, som er placeret i Litauen.
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret