BIRN & PARTNERS ApS

Administrator til erhvervsejendomme

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Ejendomsadministrator til erhvervsafdelingen

Vil du med på holdet….. ?

Kan du se dig selv i et job hvor alle dine kolleger har et professionelt kendskab, samt interesse i at drive og udvikle koncernens ejendomsportefølje?

Det er virksomhedens klare mål at fastholde et højt fagligt niveau, hvorfor vi løbende videreuddanner og opdaterer vores afdelinger og medarbejdere indenfor deres fagområde.

Som ansat i administrationen for erhverv, bliver du en del af det fagligt høje niveau, der sikrer den moderne udvikling i afdelingen, her vil du komme til at arbejde med områder og varierende opgaver som…

  • Udarbejdelse af erhvervslejekontrakter – kendskab til erhvervslejeloven er herved en fordel
  • Behandling af opsigelser og udarbejdelse af materiale til brug for genudlejning af erhvervsmål, i samarbejde med udlejningsafdelingen
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber
  • Varsling af skatter og afgifter
  • Behandling af lejerhenvendelser
  • Daglig kontakt til erhvervslejere, viceværter og eksterne samarbejdspartnere
  • Virksomheden administrerer igennem UNIK bolig 4 - det er en fordel hvis du har kendskab til dette eller lign
  • Engelsk på mellem til højt niveau kan være en fordel, da virksomheden har en del udenlandske lejere

Kunne du være den, der skal med på holdet af 8 dedikerede medarbejder… ?

Vi søger efter en ny kollega og sparringspartner til vores team, der sætter en ære i at løse opgaver og administrere udlejningsejendomme, ud fra ordentlighed og hvor der er styr på alle detaljerne. For at jobbet bliver en succes for dig og for virksomheden, er det naturligt at du har en god talforståelse og samtidig er god til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt.

Ydermere er ejendomsadministrationen en afdeling af kolleger, der fungerer rigtig godt igennem et professionelt tværfagligt samarbejde med både teknisk afdeling og udlejningsafdelingen, hvor vi hjælper hinanden og tager over for hinanden på forskellige opgaver. Herved er det naturligvis vigtigt, at du værdsætter det gode samarbejde og har et ønske om at bidrage til et konstruktivt og udviklende arbejdsmiljø, hvor alle siger sin mening højt på rette tidspunkt og arbejder for fællesskabets dagligdag.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående opgaver og organisation, så tilbyder vi dig…

Et arbejdsmiljø hvor der er travlt og hvor vi forventer en dedikeret indsats af hinanden, samtidig med at vi alle arbejder for at hele teamet møder ind og går hjem med arbejdsglæde.

Hos Barfoed Group har vi en rigtig god kantineordning, samt frugtordning med kaffe / the og vand. Endvidere har virksomheden sundhedsordning, hvor virksomheden bl.a. får besøg af en massør hver 2. uge.

Da vores kontor er beliggendetæt ved banegården, er der flere af dine kolleger, der benytter offentlig transport, men har du brug for parkeringsplads, så sørger vi naturligvis for dette.

Arbejdstiderne i ejendomsadministrationen er Mandag - Torsdag 08.00 - 16.00 og Fredag 08.00 - 15.30.

Løn forhandles individuelt og efter kvalifikationer inkl. Attraktiv pensionsordning.

For at gøre det nemt for dig som kandidat, beder vi dig i første omgang kun om at uploade dit CV, på nedenstående link.

Barfoed koncernen er en velrenommeret virksomhed, inden for ejendomsudvikling og drift. Udover en udpræget ordentlighed i koncernens tilgang til forretning, er styrkerne i virksomheden bl.a. kendetegnet ved en særdeles professionel og moderne ejendomsadministration, bestående af dygtige og engagerede medarbejdere i både administrationen, økonomiafdelingen og den tekniske afdeling.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    7100 Vejle

  • Oprettet:

    2021-04-27

  • Ansøgningsfrist:

    2021-06-22
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret