Vi søger en ordrestyrer. Webdesigner, kontorhjælper.
Hvem er vi hos CleanStep?
https://cleanstep.dk/shop/frontpage.html
Hos Cleanstep er vi et hurtigt voksende grossistfirma med mere end 3 gazeller som værende de eneste på markedet som har eksisteret i mere end 14 år.
Da forretningen vokser og er under konstant udvikling har vi behov for en kollega som er detaljeorienteret, nysgerrig, fleksibel og omstillingsparat og som brænder for optimering.
Dit overordnede ansvar består af:
Daglig ordrebehandling og processering af ordrer
Daglig kundeservice på webshop kanaler via e-mail og telefon
Sikring af rettidige leverancer og korrespondance til alle kunder.
Sikring af korrekt lagerstatus, produktinfo og -billeder på webshoppen
Kontinuerlig optimering og effektivisering af arbejdsgange, varelokationer og webshopprocesser
Styring og koordinering med flere kollegaer (Butiksmedarbejdere, Indkøb, Salg og Projekt)
Vi kræver at man kan arbejde med Photoshop, til katalog arbejde, kampagner, og web.
Vi forventer, at du er/har:
Praktisk erfaring med B2B salg
Kan arbejde selvstændigt og i højt tempo
Proces- og udviklingsorienteret
Yder god kundeservice og bidrager til god teamånd Struktureret og har overblik Omhyggelig og har ordenssans Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk uden besvær
Har flair for IT Som person er du:
I stand til at arbejde selvstændigt og struktureret uden at det går ud over fleksibiliteten. Du er positivt indstillet, og ser muligheder hvor andre ser forhindringer, og du brænder for at forbedre processer og arbejdsrutiner. Du forstår dynamikken i en mindre virksomhed tilsvarende et startup-miljø hvor tingene skal gå hurtigt og være effektivt.
Vi er en virksomhed i vækst og du får derfor mange muligheder for at bidrage til udviklingen. Hos os er der ikke langt fra idé til eksekvering og du har stor indflydelse på hvordan tingene gøres.
Hvis du føler du er den rette og opfylder stillingskravene, så send en ansøgning på info@cleanstep.dk
Mærkes: ansøgning Web
Arbejdspladsen befinder sig i 2860 Søborg, tider er fra 08.00 Til 16.00