profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2021-10-22
Virksomhed: ACCOUNTOR DENMARK A/S
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret
Accountor søger på vegne af Økonomi & Analyse, Rødovre Kommune en ny kollega som skal være med til at udvikle områderne indenfor moms, afgifter og likviditetsstyring.

Om jobbet
Har du styr på moms, afgifter og likviditetsstyring? Så har du her en mulighed for at videreudvikle dine kompetencer på området, samtidig med at du kan sætte dit præg på en vigtig funktion i Rødovre Kommune. Du får en nøglerolle i kommunens arbejde med moms, afgifter og likviditet, og du vil komme til at arbejde tæt på det politiske niveau på tværs af kommunens områder.

Dine ansvarsområder vil bl.a. blive at:
  • udarbejde forretningsgange på områderne
  • udarbejde løbende moms- og afgiftsangivelser
  • udarbejde løbende likviditetsopgørelser
  • vejlede forvaltninger og decentrale økonomifunktioner i spørgsmål vedrørende moms og afgifter.

Din profil
Vi forestiller os, at du kommer med en relevant regnskabsfaglig ballast, og det vil være en fordel, at du har erfaring fra en politisk styret organisation, men dette er ikke et krav.
Du har desuden lyst til et arbejde med en bred grænseflade til de decentrale økonomifunktioner og øvrige faggrupper, og har mod på at gå forrest og vise vejen indenfor områderne. Derfor er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med andre og nyder en stor kontaktflade i organisationen. Dette stiller krav til din struktur og systematik og til, at du kan holde fast i dine principper og metoder. Her er et job, hvor vi forventer, at du udfordrer og kan lide selv at blive udfordret.

Derfor skal du søge jobbet
Hvis du ikke allerede er blevet fanget af jobbet, så kommer her endnu et par grunde til at søge det: I Økonomi & Analyse arbejder vi med økonomi i bred forstand. Det er lige fra strategisk planlægning samt til at få tallene på plads i kommunens økonomisystem. Der bliver derfor rigelig med muligheder for at gøre din erfaring og kompetencer gældende i en nyoprettet stilling med en alsidig og aldrig ligegyldig hverdag.
Du vil få 30 kollegaer, der alle har høje ambitioner for at levere kvalitet med høj faglighed, og vi prioriterer din faglige udvikling og videndeling mellem kollegaer. Du vil organisatorisk blive forankret i regnskabs- og håndteringsteamet.  
Kommunens medarbejdere tilbydes en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi, helbredstjek og massageordning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Det er en fuldtidsstilling med start 1. november 2021 eller snarest derefter. Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettede organisationer.

Arbejdssted
Økonomi & Analyse – Rådhuset, Rødovre Parkvej 150, 2610 Rødovre.

Vi afholder ansættelsessamtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning med relevante bilag og eventuelle referencer via knappen nedenfor.

Hvis du vil vide mere
Du kan læse mere om din kommende arbejdsplads på www.rk.dk. Du er også velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Simon Ravn på telefon +45 3916 0520 eller mail simon.ravn@accountor.dk.

Om Rødovre Kommune
Rødovre Kommune har fra 1. januar 2021 indført røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet.
 

 

Geografi:
2730 Herlev
Oprettet:
2021-09-22
Ansøgningsfrist:
2021-10-22
Typer:
Fuldtid