MM Action ApS

Aftersales manager

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

MM Action søger en ny Aftersales Manager med gå på mod og drive. En som forstår at kunder er vigtige og service derfor skal være i top!

Vil du være en del af et energisk team, hvor vi med en blanding af leg, nysgerrighed og engagement, skaber glade kunder? Så er det dig MM Action søger.

Da en af vores dygtige medarbejdere har fået nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder, der kan sikre den gode kundeoplevelse og tage vare på vores forretning.

I MM Action har vi et bredt sortiment af underholdningsprodukter lige fra spændende børnesenge til el-biler, trampoliner, droner, fjernstyrede biler m.m.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Administration:
    • Svare telefoner
    • Svare emails
    • Fragthåndtering
    • Service og support, også via chat
    • RMA-sager
    • Ordrehåndtering
  • Værkstedet:
    • Moduludskiftning på elbiler, løbehjul og lign.
  • Lager:
    • Hjælpe til med at plukke/pakke varer
    • Varebestilling
  • Passe butikken:
    • Ekspedere kunder
    • Fylde op
    • Holde varer og hylder rene og ordentlige
    • Skifte udstilling efter sæson
    • Opstille udstillinger

Derudover div. forefaldende arbejde, for at få hverdagen til at glide for alle.

Du vil med andre ord, komme til at arbejde med alle aspekter i virksomheden, dog med nogle primære arbejdsopgaver og ansvarsområder.

Faglige kvalifikationer:

Du må meget gerne have kendskab til, eller interesse for, el-køretøjer eller benzinkøretøjer. Det er en fordel, hvis du ved, hvordan man betjener et multimeter, eller hvis du har kendskab til benzinmotorer, evt. fra en knallert du har skruet lidt på.

Du er vant til at arbejde ved en computer, og er hurtig på tasterne.

Dig som person:

Åben og udadvendt:

Da du vil være i kundekontakt det meste af tiden, enten på tlf. mail eller i butikken, er det vigtigt at du er åben, ærlig, diplomatisk og imødekommende.

Ansvarsbevidst og pligtopfyldende:

Du er mødestabil, energisk og du mener ligesom os andre, at vi hjælper hvor der er behov.
Du forstår at en utilfreds kunde sjældent kommer igen, så du gør hvad du kan for at få glade kunder.

Empatisk:

Du er glad og smilende, og kan sætte dig ind i, når en kunde en sjælden gang bliver frustreret. Derfor gør du alt hvad du kan for at løse situationen for kunden.

Nysgerrig:

Du sætter en ære i at vide alt om alle vores produkter, så du kan svare på kundernes spørgsmål. Dette vil give kunderne et godt grundlag for at træffe deres valg, og samtidig vil det fremme ekspeditionen, så den næste kunde ikke skal vente længere end nødvendigt.

Vi er en stor virksomhed, med få ansatte, så vi løber til tider meget stærkt. Du skal derfor kunne lide at have travlt, og kunne håndtere stressede situationer. Du er god til at bevare overblikket over opgaver og kunder, og kan dermed prioritere mellem opgaverne, eller kunderne.

Du skal tale og skrive flydende dansk, og gerne svensk.

 

Straffeattest skal forevises ved samtale.

 

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer
  • Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med dygtige og erfarne medarbejdere
  • Rig mulighed for at være med til at præge din hverdag
  • En attraktiv frokost og frugtordning
  • Årlige sociale medarbejderarrangementer
  • Vi ligger i Osted, mellem Ringsted og Roskilde, så det er nemt at komme til i bil

 

Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt

Vi holder samtaler løbende, og vil ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.

Send ansøgningen på mail til job@mmaction.dk

Har du spørgsmål, sendes disse ligeledes til job@mmaction.dk

Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
  • Afstand

    Opret en bruger for at udregne afstand.
  • Geografi:

    Alfarvejen 57, 4320 Lejre

  • Oprettet:

    2020-12-29

  • Ansøgningsfrist:

    2021-02-23
  • Typer:

    Fuldtid

Del Link kopieret