Familieretshuset

(Udløbet) AC-medarbejder til administrationen i København

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Familieretshuset søger AC-medarbejder til administrationen i København Vil du være med til at skabe de optimale rammer for den fortsatte udvikling af Familieretshuset? Har du lyst til at blive en del af et dedikeret og ambitiøst team, hvor der er plads til humor, og hvor vi hjælpes ad?



Familieretshuset er i gang med en spændende rejse, hvor vi i 2021 skal være væsentligt flere medarbejdere. Vi har derfor travlt med mange opgaver i administrationen, omkring vores lokationer, arbejdspladser, sikkerhed og alt hvad der ligger bag at drive en effektiv og god arbejdsplads.



Om os

Administrationen er en del af vores økonomikontor. Vi er i alt 15 dygtige medarbejdere, der arbejder med forskellige aspekter indenfor økonomi, analyse og administration. Familieretshuset er i dag på ni forskellige lokationer, og vi har en række udviklings- og ombygningsprojekter på flere af disse.

Du vil blive en del af et lille team på to medarbejdere som tager sig af alle facetter omkring administrationen.



Om jobbet

I stillingen som administrativ medarbejder vil du få mange forskelligartede opgaver indenfor administration af et stort kontor. Du vil være Familieretshuset ansvarlige på forskellige større og mindre byggeprojekter, og også deltage i flere projekter omkring vores administrative forhold fx. nye beredskabsplaner - men også skulle tage dig at hverdagens små udfordringer, herunder kontakten til vores leverandører, fx kantineydelser og håndværkere.

Du skal have lyst til faglig udvikling, og til at gå i dialog med såvel direktion som den øvrige ledelse og medarbejdere, for at forstå og udfordre i hverdagen. Du vil få ansvaret for at sikre, at vi får lavet nogle holdbare løsninger for alle vores lokationer. Hvis du er nyuddannet vil vi sørge for, at du får en god oplæring.

Du vil få et tæt samarbejde med hele Økonomi, de øvrige fagområder, direktionen og departementet.



Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau, fx arkitekt, cand.mag. eller lignende
  • har stærke analytiske evner og motiveres af at dykke ned i problemstillinger for at skabe en større forståelse
  • at du er god til at kommunikere skriftligt
  • er detaljeorienteret og struktureret og samtidig kan bevare overblikket
  • har en stærk vilje til at ville lære nyt
  • trives med at arbejde selvstændigt, men samtidig også har fokus på at være en del af et team
  • er effektiv og resultatorienteret og trives med at have flere opgaver i gang samtidigt
  • har erfaring med eller kendskab til projektledelse og kan styre eksterne aktører


Det er en fordel hvis du har forståelse for arbejdet i en politisk styret organisation, men det er ikke afgørende, om du tidligere har arbejdet i staten eller en anden offentlig myndighed.

Hvis du er i tvivl, om du har relevant erfaring eller relevant uddannelsesmæssig baggrund, er du velkommen til at kontakte os. Du finder kontaktoplysninger under afsnittet ’Vil du vide mere.



Derfor skal du søge

  • Du vil blive en del af en faglig arbejdsplads, hvor vi er stolte af vores arbejde.
  • Du bliver en del af et velfungerende kontor, der ønsker at levere sit bedste.
  • Du får en stor berøringsflade i et uformelt arbejdsmiljø præget af positivitet og arbejdsglæde.
  • Du får stor frihed til at skabe resultater. Her er intet hugget i sten, hvis du har dine argumenter i orden.


Vil du vide mere

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jesper A. Jappe på tlf. 9133 4658 eller pr. mail: jeadja@familieretshuset.dk.

Du kan læse mere om Familieretshuset på www.familieretshuset.dk



Ansøgning

Hvis du er interesseret i stillingen, sender du din ansøgning med cv, eksamenspapirer og anden relevant dokumentation via knappen ”Søg stillingen” senest den 9. maj 2021. Vi forventer at holde samtaler i uge 20.



Ansættelsesvilkår

Ansættelsesområdet er Social og Ældreministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Familieretshuset i København.

Der vil forekomme rejseaktivitet til de øvrige lokationer i mindre omfang.

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse hurtigst muligt.



Om Familieretshuset

Familieretshuset åbnede 1. april 2019. Familieretshuset hører organisatorisk og budgetmæssigt under Social- og Ældreministeriet. Det er Familieretshusets opgave at behandle sager, som handler om familien i bred forstand. På alle områder handler det om at finde de løsninger, der er bedst for hver enkelt familie. Familieretshuset har afdelinger ni forskellige steder i Danmark.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.



Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret