Stevns kommune

(Udløbet) Alsidig medarbejder til Stevns Ejendomme

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Medarbejder til styring af servicekontrakter, puljer og mindre drifts-, vedligeholdelses- og byggeanlægssager

Vi søger en dygtig og ambitiøs kollega, der vil være med til at sikre et godt samarbejde om og gode processer for løsning af vores ad hoc vedligeholdelsesopgaver, registrering af vores bygninger og økonomistyring af puljer fx vedr. legepladser og indeklima.

Har du erfaring med at planlægge og styre vedligehold af bygninger, og har du lyst til at arbejde i en lille kommune, hvor du får lov til at prøve kræfter med alle mulige former for sager inden for bygningsdrift – så er et job hos os måske lige dig.

Stevns Ejendomme er Stevns Kommunes ejendomsafdeling og vi tager os at drift, vedligehold og nybyg af kommunens ejendomme.

Som medarbejder i Stevns Ejendomme bliver du en del af drifts- og vedligeholdelsesteamet, der består af 4 engagerede og kompetente medarbejdere. Teamet står for byggeanlægssager og større og mindre vedligeholdelsessager på kommunens bygninger. I øjeblikket skal teamet fx til at bygge ny sportshal, renovere en skole og byggemodne til et besøgscenter. Teamet arbejder tæt sammen med mange forskellige interessenter, entreprenører, rådgivere, borgere, brugere og andre kommunale afdelinger.

Teamet refererer til lederen af Stevns Ejendomme, med en stor grad af frihed under ansvar. Stevns Ejendomme er en del af Center for Teknik og Miljø, og teamet har kontor på rådhuset sammen med de andre medarbejdere i centret.

Teamet sidder tæt sammen og har en god, humørfyldt tone på kontoret. Der lægges meget stor vægt på, at teamet har det godt sammen og er gode til vidensdeling og sparring. Der er både nu og efter corona mulighed for hjemmearbejdsplads.

Dine primære opgaver vil blandt andet være:
  • Vedligehold af data i FM-system
  • Styring af servicekontrakter
  • Vedligehold af legepladser
  • Store og små ombygnings- og renoveringsopgaver
  • Rådgivning og samarbejde med interne samarbejdspartnere og brugerne af de kommunale ejendomme
  • Økonomistyring

Vi vil lægge vægt på at du har erfaring med:
  • Facility Management
  • Planlægning af vedligehold
  • Projektledelse og bygherrerådgivning
  • Indgåelse og styring af servicekontrakter.
  • BR18
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:
  • Dalux
  • Revit og eller AutoCad
  • Vedligehold af legepladser
Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har erfaring med og kendskab til de nævnte opgaver evt. fra en lignende stilling, meget gerne fra en bygherrefunktion, der er politisk styret. Du har formentlig en erfaringsmæssig eller uddannelsesmæssig baggrund indenfor området, men om din baggrund er bygningskonstruktør, byggetekniker eller ingeniør er ikke afgørende.
Det vigtigste er, at du har lysten til at være en del af et fagligt stolt team, at du brænder for området, er fagligt nysgerrig, serviceminded og god til at samarbejde i teams på tværs af hele kommunen og med forskelligartede brugergrupper.

Det er et krav at du har kørekort til minimum personbil. Du skal kunne formulere dig sikkert på dansk både i skrift og tale.

Som person er det vigtigt, at du
  • Er åben, udadvendt og imødekommende
  • Er omhyggelig og struktureret i din opgaveløsning
  • Arbejder målrettet med alle slags opgaver
  • Er en stærk kommunikator, mundtlig som skriftlig
  • Er åben for forandringer
Vi tilbyder
Et spændende, afvekslende og udfordrende job i et team og et center med et uformelt miljø og engagerede kollegaer. En arbejdsplads i udvikling, hvor dialog, åbenhed, anerkendelse og en stor portion humor er i højsæde, og hvor det du kommer med vil gøre en forskel.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er søndag den 9. maj og der vil blive afholdt samtaler den 17. maj og evt. 2. samtale den 20. maj.
 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret