profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2021-12-03
Virksomhed: Region Syddanmark
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

Logistikafdelingen søger pr. 1. februar 2022 eller efter aftale en administrativ medarbejder til en 37 timers fast stilling. Du skal understøtte vores ledelse og medarbejdere med bl.a. løn og personaleplanlægning samt andre administrative opgaver. Du vil have kommunikation med personalet internt i afdelingen, men også til de kliniske samt administrative afdelinger på OUH og vores eksterne samarbejdspartnere.

Logistikservice er en nyoprettet sektion i afdeling med sammenlægning af de tre funktionsområder: Portørfunktion, Køkken og Sterilcentral, og du kan derfor være med til at sammensætte opgaverne i din funktion. Du vil referere til sektionslederen. Link til information om afdelingen: Om Logistikafdelingen (ouh.dk)

Om jobbet:

Opgaverne vil bl.a. omhandle:

  • Løn- og personaleadministration
  • Dagsordener og referatskrivning
  • Understøtte driftsledelsen i kvalitets- og dokumentationsopgaver
  • Understøtte områderne med praksis vedr. ansættelse, fratrædelse, koder og adgange
  • Garderobehåndtering
  • Projektunderstøttelse
  • Kontakt til hospitalets afdelinger
  • Kontakt til eksterne leverandører
  • Varebestilling og betaling af fakturaer

Profilen som vi søger:

  • Relevant uddannelse
  • Erfaring med løn- og personaleplanlægning
  • Generelt gode IT-kompetencer
  • Struktureret og analytisk
  • Gode samarbejdsevner
  • Dialogbaseret - med en positiv indstilling til arbejdet
  • Serviceminded og arbejder ud fra vores strategiske mål om: ”Patienten først”
  • Stærk i skrift og tale

Vi tilbyder:

  • Du bliver en del af en ny sektion, som har stort fokus på service
  • Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi er omstillingsparate i forhold til hvad kunden og patienten forventer
  • En kultur hvor vi vægter høj grad af arbejdsglæde krydret med humor og samtidig skabe resultater sammen

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og faglig organisation

Yderligere oplysninger:

Henvendelse til sektionsleder Britt Sundgaard Rasmussen: britt.sundgaard@rsyd.dk

Ansøgningsfrist: fredag d. 3. december 2021

Ansættelsessamtaler gennemføres onsdag d. 8. december. Hvis du inviteres til samtale, bedes du udfylde en personlighedstest inden samtalen.

Ansøgning sker elektronisk via nedenstående link til HR Manager

Oprettet:
2021-11-19
Ansøgningsfrist:
2021-12-03
Typer:
Fuldtid