profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-12-11
Virksomhed: Region Syddanmark
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

BYG beskæftiger sig hovedsageligt med bygherrerådgivning, projektledelse og bygningsvedligeholdelse samt den grønne omstilling på tværs af regionens institutioner og sygehuse. BYG har bl.a. til opgave at rådgive og bistå driftsenhederne med bygningsplanlægning i forhold til den samlede bygningsportefølje og med en effektiv prioritering og styring i de enkelte byggeprojekter. 

Vi har i Bygningsafdelingen behov for at videreudvikle og effektivisere vores sagsgange og interne processer i forbindelse med bidrag til eksterne såvel som interne organisationer og fora. Dette forbedringsarbejde forankres hos den nye chefkonsulent. Arbejdet vil naturligt indebære tætte samarbejdsrelationer internt i afdelingen, men også til andre driftsenheder i regionen og afdelinger i Regionshuset samt tværregionalt. 

Den nye chefkonsulent, vil også få opgaver i forbindelse med sekretariatsbetjening af styregrupper, og udarbejdelse af sagsfremstillinger og bilag til chefmøder, direktion og regionens politiske niveau. 

Aktuelt er en del af BYGs medarbejdere involveret i byggeriet af Nyt OUH i Odense. Den nye chefkonsulent vil også blive dybt involveret i dette byggeprojekt, og må derfor påregne, at en del af arbejdstiden vil foregå i Projektorganisationen for Nyt OUH i Odense. Opgaverne vil være af tværgående og understøttende karakter - særligt i forhold til projektorganisationens øverste ledelse, projektchefer og enkelte teams.  

Primære opgaver  

  •    Videreudvikling og effektivisering af sagsgange og interne processer  
  •    Ledelsessupport, herunder sparring og rådgivning  
  •    Sekretariatsbetjening af chef- og styregrupper
  •    Proces- og projektledelse, herunder facilitering af forbedringsprocesser og styring og opfølgning på fremdrift i forhold til specifikke delprojekter 
  •    Diverse ad-hoc opgaver f.eks. analyser, sagsfremstillinger, notater og udarbejdelse af præsentationer 


Vi forventer

  •    At du har en akademisk baggrund som f.eks. cand. scient. pol./adm. eller lign.
  •    At du har erfaring med ledelsessupport og sekretariatsbetjening
  •    At du har erfaring med procesledelse og facilitering 
  •    At du kan arbejde selvstændigt og håndtere mange opgaver samtidigt
  •    At du både er serviceminded og samarbejdsorienteret
  •    At du ser det som din naturlige opgave at understøtte dine kolleger
  •    At du har viljen til at få tingene til at glide og ikke giver op, før opgaven er landet
  •    At du har gennemslagskraft og kan sætte dig igennem, når situationen kræver det
  •    At du har stærke formidlingsevner, mundtligt og skriftligt


Vi kan tilbyde

  •    Gode arbejdsforhold i et behageligt og uformelt miljø
  •    Et afvekslende, selvstændigt og udfordrende job
  •    Gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling
  •    En arbejdsplads i et dynamisk og fagligt miljø med rum til fornyelse og begejstring


Løn- og ansættelse
Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt og med tiltrædelse hurtigst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes iht. gældende overenskomst og aftale om NY-løn.

Stillingen refererer til vicedirektør Peter Holm.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Peter Holm på tlf. nr. 2920 1610.

Ansøgning bedes indeholde udførlige oplysninger om uddannelse, tidligere beskæftigelse og kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er den 11. december 2022. Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen.        

Oprettet:
2022-11-21
Ansøgningsfrist:
2022-12-11
Jobtype:
Fuldtid