profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-10-11
Virksomhed: Region Syddanmark
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret

Kan du stadig smile i telefonen fredag eftermiddag, efter du har besvaret 250 opkald? Klinisk IT søger 3 fagligt dygtige og udadvendte kolleger, der brænder for at levere fremragende service i verdensklasse

 

Vi kan tilbyde:

▪   En spændende og udfordrende stilling som IT supporter på ét af Danmarks største sygehuse

▪   En travl hverdag med en stor portefølje af forskellige arbejdsopgaver og over 600 applikationer  

▪   Et socialt godt samarbejde med kompetente kolleger

▪   En åben og anderkende ledelsesstil

▪   Du har altid fri i weekenderne

 

Din uddannelsesmæssige baggrund:

 ▪   Det er et ufravigeligt krav, at du er uddannet IT supporter

 

Du har erfaring med:

▪   Telefonsupport

▪   Ticket Systemer (gerne Service Now)

▪   Exchange 

▪   SCCM

▪   Mobilenheder

▪   Videoudstyr

 

Dine personlige kompetencer:

▪   Du brænder for, at yde en fremragende service og for at slutbrugeren oplever en høj kvalitet i både løsningen af opgaven, samt i din kommunikation

▪   Du har det godt med, at du ALDRIG at komme til at arbejde med netværk

▪   Du er struktureret, serviceminded og forstår at tænke patienten først

▪   Du befinder dig godt i et travlt miljø og kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger

▪   Du kan indgå som en del af et team og respekterer og anerkender dine kolleger

▪   Du er god til at omstille dig og sætte dig ind i nye opgaver

▪   Du har det godt med løbende forandringer

 

Klinisk IT 

Vi er en afdeling med ca. 160 medarbejdere og har en bred opgaveportefølje, der omfatter organisatoriske og tekniske IT projekter, udviklings- og implementeringsprocesser, drift- og supportopgaver, samt regionale og lokale forvaltningsopgaver. 

Organisatorisk er vi fordelt på 5 funktionsområder (IT Drift og Support, Digitalisering og Forvaltning, EPJ Forvaltning, Test og kvalitetssikring og Udvikling). Til afdelingen er knyttet et ledelsessekretariat. Afdelingen ledes af en afdelingschef, som vores funktionsledere refererer. Afdelingschefen refererer til den administrerende sygehusdirektør. 

Stillingen er med ansættelse i funktionsområdet IT Drift og Support. 

Du kan læse mere om afdelingen og vores 10 Personalepolitiske værdier på denne side.

 

Ansættelsesvilkår
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, dog senest  pr. 1. december 2022.

Der er tale om faste stillinger på fuld tid.

Vi anvender 3 måneders prøvetid i Region Syddanmark og ansættelserne sker efter overenskomst med Dansk Metal.

Arbejdsstedet er på OUH Odense Universitetshospital, men kan forekomme på alle OUH ´s matrikler.

 

Yderligere oplysninger 

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til teamleder Jørgen Jørgensen på telefon: 5164 4408.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 11. oktober 2022

Vi forventer, at afholde samtaler løbende og senest i uge 43

Mission (dette er vi sat i verden for)
Vi leverer professionel IT sammen med klinikken og til gavn for patienterne
Vision (vores ledestjerne)
Klinikerne er glade for og trygge ved de løsninger vi leverer
 

Oprettet:
2022-09-21
Ansøgningsfrist:
2022-10-11
Jobtype:
Fuldtid

Måske kunne du også være interesseret i et af disse: