Region Syddanmark

2 aktive medspillere søges til stillinger som regionale indkøbere til Planlægning & Indkøb, Medicoteknik, Region Syddanmark

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Har du lyst til at være en del af en handlekraftig indkøbsfunktion for medicoteknisk apparatur, hvor din hverdag byder på vekslende opgaver i et tæt samarbejde med Medicotekniks øvrige specialister, sygehusenes kliniske specialister samt leverandører, så har vi jobbet til dig.

Du får hos os et ansvarsfuldt og afvekslende job med mulighed for et selvstændigt klinisk produktområde og gode udviklingsmuligheder.

Begge stillinger er nyoprettede og faste stillinger.

Nøgleopgaver
Som indkøber står du for indkøb af medicoteknisk apparatur til de 5 sygehusenheder i Region Syddanmark. Med fokus på åbenhed og gennemsigtighed samarbejder du med klinikken og Medicotekniks egne projektledere og fagspecialister om:

  • Gennemførelse af EU-udbud, herunder kravspecifikationer, evaluering/forhandling af tilbud, udarbejdelse og administration af kontrakter samt dokumentation etc.
  • Markedsovervågning gennem dialog med leverandører og brugere til opnåelse af udstyrskendskab herunder indblik i den kliniske anvendelse
  • Budgetovervågning/-ansvar i indkøbsprojekter
  • Ordreafgivelse, etablering af, aftræk på og overvågning af rammeaftaler
  • Udarbejdelse af prognoser og rapporter for indkøbsprojekter
  • Evaluering af handelsrelationer
  • Deltagelse i landsdækkende indkøbssamarbejder med de øvrige 4 regioner
  • Deltagelse i messer og konferencer

Vi forestiller os, at du

  • Har erfaring med offentlige indkøb, EU-udbudsregler og -processer og lignende
  • Er merkonom, HD, cand.merc.jur. eller tilsvarende
  • Har handelserfaring og ser mulighederne for gennem dialog at opnå fordele for alle parter
  • Har erfaring med indkøb af teknisk relaterede produkter/løsninger, hvor maksimal udnyttelsesgrad afhænger af optimalt samspil mellem menneske og apparatur
  • Har erfaring med projektledelse
  • Har lyst til og erfaring med at navigere i en stor organisation med mange projektdeltagere
  • Mestrer skriftlig og mundtlig formidling på dansk, men også gerne på engelsk og tysk

For at få succes i stillingen er det afgørende, at du

  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og trives i en travl, varieret og tværfaglig hverdag
  • Har gode analytiske egenskaber og viljen til at udforske muligheder og skabe resultater i tæt samarbejde med interessenterne
  • Kan prioritere, skabe overblik og følge processer og opgaver til dørs
  • Er positiv, udadvendt med godt humør og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
  • Deltager i relevante kurser samt holder dig opdateret i relevant faglig viden
  • Har kørekort (der vil blive en del kørsel til sygehusene i regionen)

Om os
Medicoteknik er en spændende arbejdsplads i et dynamisk sundhedsteknologisk miljø. Planlægning & Indkøb er en stabsfunktion bestående af 12 medarbejdere, henholdsvis 6 projektledere, 5 indkøbere og 1 planlægningskonsulent, der arbejder fra vores kontorer i Odense og Kolding. Ansættelsesstedet for vores nye indkøbere vil være i Odense eller Kolding, og du vil referere til Planlægningsleder for Planlægning & Indkøb.

Vi tilbyder
Vi sørger naturligvis for, at du bliver klædt på til opgaverne med introduktion til både jobområde og arbejdspladsen. Ydermere er der gode muligheder for oplæring, interne og eksterne kurser/uddannelse. Du vil have stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af egne arbejdsopgaver, og du bliver en del af et godt team, der hjælper og sparrer med hinanden.
I hele organisationen praktiserer vi frihed under ansvar, og vi har en uhøjtidelig, venlig og humoristisk omgangstone, hvor sammenhold og fællesfølelse prioriteres højt. Vores medarbejdere er ansat på en flekstidsordning og har en række andre personalegoder samt en god pensionsordning.

Er du blevet nysgerrig på Medicoteknik, kan du kan læse mere om os på vores hjemmeside og se vores introduktionsvideo i højre kolonne.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for tildeling af individuelle tillæg, der modsvarer dine personlige og faglige kvalifikationer.
Ansættelsessted Odense eller Kolding og ansættelsestidspunkt primo / medio august 2021 eller efter aftale.


Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er søndag den 16. maj 2021.
Ansøgning skal sendes via rekrutteringssystem.

1. ansættelsessamtale afholdes tirsdag den 25. maj 2021

Såfremt du går videre til 2. ansættelsessamtale, afholdes denne mandag den 14. juni 2021

Der vil blive anvendt tests som en del af rekrutteringsforløbet.

Hvis du har spørgsmål
Oplysninger vedr. stillingen kan fås hos Planlægningsleder Lene Thimm Hansen på tlf. 9944 0218, e-mail lha@rsyd.dk eller Søren Iversen på tlf. 9944 0374, e-mail soeren.iversen@rsyd.dk
 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret