Region Syddanmark

Administrative medarbejdere til nye HR-kombinationsstillinger

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Har du erfaringer med processer i forbindelse med ansættelser? Og har du lyst til at være en del af HR-Afdelingen, samtidig med at du er tilknyttet en eller flere afdelinger på OUH?  

Så glæder vi os til at modtage din ansøgning! Vi tilbyder en eller flere stillinger på 37 timer med tiltrædelse 1. juni eller snarest muligt.

Stillingerne

HR-Afdelingen oplever flere og flere afdelinger, der efterspørger vores hjælp til de HR-opgaver, der udføres decentralt på hospitalet. For at kunne bistå med løsningen af disse opgaver, får vi brug for en eller flere nye kolleger.

Det er her du kommer ind i billedet: Du får nu mulighed for at træde ind i en spændende og afvekslende stilling og være med i opstarten af den kommende samling af administrative opgaver på HR-området, som vi forventer er på vej.

Som administrativ medarbejder kommer du til at arbejde tæt sammen med resten af HR-Afdelingens funktioner, især Lønfunktionen, og du vil blive kontaktperson til én eller flere af hospitalets afdelinger.

Du bliver ansat i en kombinationsstilling, hvor du nogle dage kommer til at sidde i de konkrete afdelinger på OUH, du bliver kontaktperson for – med tæt kontakt til afdelingsledelsen der. Den resterende tid arbejder du sammen med dine kolleger i selve HR-Afdelingen.

Opgaverne

Opgaverne vil være at understøtte én eller flere af hospitalets afdelinger i forbindelse med ansættelse af nye medarbejdere. Det drejer sig fx om at

  • Håndtere ændringer i medarbejderes ansættelsesforhold, fx i forhold til lønindplacering og ændring af arbejdstid,
  • Hjælpe med at udfærdige barselsaftaler på afdelingens medarbejdere
  • Være kontaktperson til og understøtte afdelingsledelsen i HR-relaterede emner

Du vil samtidig få en nær tilknytning til HR-Afdelingens Lønfunktion, hvor du også vil få oplæring i funktionens opgaver inden for løn-, syge- og barsels- og arbejdstidsområderne. Du vil komme til at referere til lønfunktionens lederteam, som består af en funktionsleder med ansvar for personaleledelse og en funktionsleder med ansvar for den faglige ledelse.

Din profil 

Du er fuld af energi og har en positiv indstilling til vigtigheden af kvalitet og rettidighed i arbejdet. Du er god til at arbejde selvstændigt, men kan samtidig indgå i et team, hvor vi løfter i samlet flok og har tæt faglig sparring. Du bidrager til vores gode arbejdsmiljø og har lyst til faglig og personlig udvikling.

Vi ser gerne at du:

  • Har erfaring med administrative HR-opgaver – meget gerne inden for sundhedsvæsenet 
  • Er god til at understøtte afdelingsledelser i ansættelser
  • Ser udviklingsorienteret på arbejdsprocesser
  • Kan se potentialet i kombinationsstillingen – altså at du både bliver en del af HR-Afdelingen og én eller flere af hospitalets mange andre afdelinger
  • Bidrager til det gode samarbejde på tværs af hele HR-Afdelingen
  • Er IT-mæssigt stærkt funderet med interesse for optimal udnyttelse af vores systemer

Mere om HR-Afdelingen 

Som medarbejder i HR-Afdelingen får du adgang til flekstidsordning, et arbejdssted centralt i Odense tæt på bus og tog og ikke mindst en arbejdsplads med høj social kapital båret af gode relationer. 

Lønfunktionen er en del af HR-Afdelingen, som er en stabsafdeling på OUH med reference til den administrerende sygehusdirektør. HR-Afdelingen består ud over Lønfunktionen, HR-Funktionen, Arbejdsmiljøfunktionen, HR-SKOR og Fællesfunktionen. 

I HR-Afdelingen er vi 68 medarbejdere og flere på vej, en kontorelev og en ledergruppe bestående af HR-chefen og 4 funktionsledere.

Vi har fokus på digitalisering og automatisering som redskab til at fremme effektive arbejdsgange, og vi arbejder målrettet på at sikre vores samarbejdspartnere den bedst mulige service og sparring. Høj medarbejdertrivsel er ligeledes et vigtigt fokusområde. 

Løn- og ansættelsesforhold samt ansøgning

Ansættelse og aflønning sker efter overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal. Lønnen fastsættes efter principperne om lokal løndannelse og beror på en forhandling mellem HK/Kommunal og Danske Regioner. 

Ansøgning og CV skal sendes via nedenstående link. Ansøgningsfristen er 19. april 2021.

Vi forventer at afholde samtaler 22. og/eller 23. april 2021.

Vil du vide mere? 

Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Lasse Kilpinen på telefon 4032 8852 eller mail: Lasse.Kilpinen@rsyd.dk eller funktionsleder Maria Møller Nielsen på telefon 5119 5906 eller mail: Maria.Moeller.Nielsen@rsyd.dk

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret