profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-09-26
Virksomhed: Region Hovedstaden
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret
Vi søger en engageret, anerkendende afdelingsledelsessekretær med flair for procesledelse, administration, økonomi, rekruttering og fastholdelse til Geriatrisk og Palliativ Afdeling på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital

Afdelingen er kendt for at tilbyde gode patientforløb med en høj grad af tværfaglighed i tilrettelæggelsen af forløbene, en høj patienttilfredshed i LUP og gode resultater på medarbejdertrivselsundersøgelser.

Vi kigger frem mod, inden så længe, at skulle tage hul på at tilpasse vores organisation de kommende ændrede arbejdsgange og fysiske rammer, der venter os, når de nye bygninger står færdige på Bispebjerg Hospital. Vi har derfor brug for dig, sammen med os i afdelingsledelsen, til at løfte nedenstående opgaver:

De opgaver, der venter på dig i en stilling hos os, er:

  • Administrative opgaver, herunder personaleadministration, varetagelse af økonomi eks. faktureringer, afregninger for den samlede afdeling og vores forskningsansvarlige, IT-indkøb, personaletrivsel, planlægning og deltagelse ved møder samt at understøtte afdelingsledelsen – opgaver såsom koordination af centrale indsatser, administration af møderækker, vedligeholdelse af elementer i beredskabsplanen i afdelingen og vedligeholdelse af kommissorier, afdelingspolitikker mv.
  • Arbejde med at vi bliver klar til Nyt Bispebjerg Hospital. Du vil skulle arbejde med kommunikationsopgaver og branding, bistå med opgaver i HR-porteføljen f.eks. rekruttering og fastholdelse, samt varetage og understøtte enkelte organisatoriske opgaver i tæt samarbejde med afdelingsledelsen og den samlede ledergruppe.
Har du en proaktiv tilgang til dine opgaver, kan du planlægge afviklingen af dem og indgå i et tæt samarbejde, hvor du trives både med proces arbejde og ad hoc-opgaver? Kan du holde øjet på bolden, selvom der er mange i luften - og er du klar på at møde mange forskellige mennesker og tage de opgaver, der opstår?

Så er du måske den røde tråd, vi leder efter

Vi forventer følgende af dig:

  • Du er god til at planlægge, har overblik og kan prioritere egne opgaver
  • Erfaring med eller lyst til at indgå i arbejdet med at tilrettelægge forberedende processer frem mod Nyt Bispebjerg Hospital
  • Du er fortrolig med IT og ønsker at udvide dette kendskab, da du skal arbejde i flere forskellige IT-systemer
  • Du kan arbejde selvstændigt og trives godt i forandringer
  • Du har stærke kommunikative kompetencer
  • Du har erfaring fra sundhedssektoren
Vi tilbyder:

  • En dynamisk afdelingsledelse, der består af en cheflæge, en chefsygeplejerske og en ledende lægesekretær
  • Fire driftsteams, der udgøres af en ledende overlæge og en oversygeplejerske, som varetager ledelsen i vores sengeafsnit og ambulatorier
  • En masse dygtige medarbejdere, der også vil være gode kollegaer for dig i din stilling
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der altid er plads til smil, også på de travle dage
  • Mulighed for personlig udvikling og læring i forhold til organisatoriske processer
  • Medindflydelse på tilrettelæggelsen af egne opgaver
Lidt om afdelingen:
Geriatrisk og Palliativ Afdeling rummer en ældremodtagelse, to geriatriske sengeafsnit, et geriatrisk ambulatorium, som også rummer Fælles Medicinsk Ambulatorium, samt et palliativt sengeafsnit med inde- og udefunktion. Både vores geriatriske ambulatorium og Fælles Medicinsk Ambulatorium er i dag beliggende på Frederiksberg-matriklen og skal flytte til Bispebjerg-matriklen senest i 2025.

I den samlede afdeling er vi ca. 150 medarbejdere, som udgøres af flere faggrupper, herunder læger, sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter, farmakonomer, fysioterapeuter og lægesekretærer, og vi har en stor samarbejdsflade til afdelinger på det øvrige hospital og ud i vores omkring liggende kommuner.

Afdelingen er udadtil kendt for at tilbyde gode patientforløb med en høj grad af tværfaglighed i tilrettelæggelsen af forløbene, en høj patienttilfredshed i LUP og gode resultater på medarbejder trivselsundersøgelser.

Løn – og ansættelsesvilkår:
Stillingen er vagtfri, på 37 timer og til besættelse 1. november eller snarest derefter. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Chefsygeplejerske Mette Munch Børgesen, mail mette.boergesen@regionh.dk, telf. 20 18 93 95, Cheflæge Eckart Pressel, mail eckart.pressel@regionh.dk, telf. 21653242 eller Ledende lægesekretær stine.mischa.ekebjaerg.01@regionh.dk, telf. 30360713

Vi ser frem til at høre fra dig.

Send din ansøgning og CV senest den 05.10.2022. Samtaler afholdes løbende.


Oprettet:
2022-09-22
Ansøgningsfrist:
2022-09-26
Jobtype:
Fuldtid

Måske kunne du også være interesseret i et af disse: