profile-banner.jpg
Ansøgningsfrist: 2022-10-13
Virksomhed: Region Hovedstaden
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret
”Fokusområde Medicin” søger en ny medarbejder til at udvikle og understøtte kvalitet og dokumentation vedr. Sundhedsplatformens medicinfunktioner. Der er tale om en ny rolle indenfor fokusområdet, og der er således særligt gode mulige for at præge stillingen.

Har du en it-uddannelsesmæssig baggrund (fx Sundhed & Informatik, datalogi, ingeniør e.lign.) og særlig interesse for og erfaring med kvalitetssikring og dokumentation? Har du lyst til at deltage i udvikling og forvaltning af it-løsninger til det sundhedsfaglige personale på hospitalerne?

Så er det måske dig, vi søger!

Udvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen er placeret i Center for IT og Medicoteknologi (CIMT) i Region Hovedstaden og følger agile principper i henhold til SAFe rammeværket. Det betyder at udvikling og forvaltning foretages med hospitalerne for bordenden i såkaldte ”Fokusområder” sv.t. Agile Release Trains.

Ansvar og opgaver

  • Koordinering af kvalitetssikrings- og dokumentationsopgaver på tværs af agile teams i Fokusområde Medicin samt for særskilte områder (fx beslutningsstøtte) på tværs af fokusområder i Sundhedsplatformens forvaltningsorganisation.
  • Videre udvikling og implementering af retningslinjer og processer for kvalitetssikring og dokumentation i Fokusområde Medicin.
  • Sikre overholdelse af diverse standarder for kvalitetssikring og dokumentation, herunder Medical Device Regulation (MDR) i tæt samarbejde med kvalitetsorganisationen i CIMT.
  • Udførelse af kvalitetssikringsaktiviteter i forbindelse med ændringer i Sundhedsplatformen.
  • Deltagelse i monitorering og evt. fejlsøgning af specialiserede områder af Sundhedsplatformen.
  • Gennemførelse af analyser af den leverede kvalitet, herunder afdækning af behov for optimering af processer.
  • Udarbejdelse af notater og rapporter vedr. kvaliteten på medicineringsområdet målrettet forskellige ledelseslag.
Vi tilbyder

  • Grundig oplæring i såvel administration af Sundhedsplatformen som forvaltningsprocesser og -metoder.
  • Opgaver som er meget varierede i omfang, sværhedsgrad og kompleksitet.
  • Bredt samarbejde indenfor Fokusområde Medicin samt på tværs af forvaltningsområder i Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.
  • Dygtige kolleger, godt kollegialt sammenhold og et bredt samarbejde indenfor Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.
  • Gode muligheder for faglig udvikling.
  • En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv – bl.a. i kraft af vekslende fremmøde i vore nye lokaler på Borgervænget på Østerbro og arbejde på distancen fra hjemmearbejdsplads (hybridarbejde).
Vi forventer
Vi søger en medarbejder med særlig interesse og flair for kvalitetssikring og dokumentation. Du har en it-uddannelse og interesse for at fordybe dig i it-løsningernes sammensætning, indbyrdes afhængigheder, kritiske løsningsområder og den fornødne kvalitetssikring og dokumentation for at opretholde sikker drift og overholde div. regulativer og standarder.

Derudover forventes det, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for løsning af dine opgaver
  • har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en kompleks it-løsning
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som i tale.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor - Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. december 2022.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef i Sektion Medicin Thomas Dalsgaard Clausen på telefon: 51 15 36 33, email: thomas.dalsgaard.clausen@regionh.dk, eller IT-arkitekt Nicksan Sriranjan på telefon 20 52 93 32, email: nicksan.sriranjan@regionh.dk.

Ansøgningsfrist
Upload din motiverede ansøgning, CV og relevante bilag, herunder eksamensbeviser, senest torsdag, den 13. oktober 2022.

Samtaler vil blive gennemført i uge 43.

Geografi:
3400 Hillerød
Oprettet:
2022-09-21
Ansøgningsfrist:
2022-10-13
Jobtype:
Fuldtid