Administrationschef til Psykoterapeutisk Center Stolpegård | JobDanmark
Region Hovedstaden

(Udløbet) Administrationschef til Psykoterapeutisk Center Stolpegård

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Har du kompetencer inden for administration, HR og økonomi? Og vil du være en del af et psykoterapeutisk center med en helt unik ånd?

Vi er på udkig efter en administrationschef, som kan bidrage til sikker drift og til at holde et vedholdende fokus på at skabe værdi for vores patienter.

Om Psykoterapeutisk Center Stolpegård
Psykoterapeutisk Center Stolpegård varetager ambulant psykoterapeutisk behandling af voksne med ikke-psykotiske psykiske lidelser.

Centret er opdelt i 3 ambulatorier samt Forskningsenhed og Kompetencecenter for psykoterapi. Ambulatorierne er: Ambulatorie for Angst og tvangstilstande (OCD), Ambulatorie for Personlighedsforstyrrelser og Traumer samt Ambulatorie for Psykoterapeutisk Udvikling for patienter med en ikke-psykotisk dobbeltdiagnose. Centret huser desuden KAG Sekretariat, forskningsenhed og Sekretariat for Behandlingseffekt.

Vi er kendt for at udvikle psykoterapeutisk behandling i psykiatrien med fokus på kvalitet og forskning. Vi arbejder målrettet med at understøtte patienternes egne muligheder og styrker, og med forbedringskulturen for at fastholde og udvikle kvaliteten af behandling og et sammenhængende patientforløb. Vi er desuden kendt for, at ledelse og medarbejdere i fællesskab tager ansvar for hinanden og for arbejdsmiljøet.

Drift, sikker økonomistyring og understøttelse af vores dedikerede personale
Din fornemmeste opgave bliver at sørge for, at de administrative funktioner yder den bedst mulige støtte og sikre, at vi har en god og sikker drift, herunder god økonomistyring. Og i den forbindelse får du personaleansvar.

Som administrationschef skal du lede centrets administrative funktioner inden for hovedområderne økonomi, drift og HR. Du referer til og indgår i tæt samarbejde med centerchefen, og du får et tæt samarbejde med kvalitets- og forbedringschefen. Stillingen er i høj grad præget af tværfaglig opgaveløsning.

Nogle af de centrale opgaver er:

  • Budgetplanlægning, prognose og økonomiopfølgning
  • Drift, koordinering og udvikling af de ansvarsområder, der ligger i administrationen, herunder HR-relaterede opgaver, uddannelsesområdet m.m.
  • Ledelsesbetjening, herunder tæt samarbejde med centerchef
  • Sikre administrativ understøttelse af centerets forskningsområder, KAG psykoterapi
  • Projektstøtte ifm. større udviklingsprocesser – herunder puljeansøgninger
Hvad tilbyder vi?
Du bliver en del af et center, hvor du sidder med i ledelsen og dermed er med, der hvor beslutningerne bliver truffet og dermed er med til at påvirke udviklingen af centret.

Du vil omgående mærke stemningen og den helt særlige kultur med et højt engagement, hvor alle kender alle – og hvor vi hjælper hinanden. Det er også en af grundende til, at vores medarbejdere bliver hos os så længe.

Hvem er du?
For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du kan se dig selv i følgende personlige egenskaber:

  • Du trives i en driftstung stilling, og du er god til at holde styr på og have mange opgaver og projekter i gang på en gang. Du har f.eks. både større analytiske opgaver, samtidig med at du skal løse mindre ad hoc-opgaver med korte deadlines.
  • Du har gode relationelle kompetencer, der sikrer en god dialog og et godt samarbejde med alle samarbejdspartnere. Du har fokus på trivsel, motivation og effektivitet blandt ansatte.
  • Du arbejder selvstændigt og tager naturligt ansvar. Du kan bevare overblikket og leverer resultater under tidspres.
  • Du har stor organisatorisk forståelse, tænker altid i helhedsløsninger og evner at indgå som sparringspartner på alle organisatoriske niveauer.
  • Du har sans for detalje og præcision – både når det kommer til løsning af skriftlige opgaver og kommunikationen til samarbejdspartnere.
Kvalifikationer
For at blive taget i betragtning til stillingen kan du nikke genkendende til flere af nedenstående kompetencer:

  • Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau (fx cand. polit, cand. oecon eller cand.merc.)
  • Du har solidt kendskab til og erfaring med økonomistyring. Kendskab til offentlig økonomistyring er en fordel.
  • Du har erfaring med HR-relaterede opgaver; herunder overenskomstmæssige spørgsmål og regler omkring arbejdstidstilrettelæggelse.
  • Du har kendskab til udvikling og analyse indenfor aktivitet og økonomi
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst.

Stillingen er til besættelse den 1. juni 2021.

Yderligere oplysninger
Synes du, at ovenstående lyder spændende, så vil vi glæde os til at læse din ansøgning. Har du spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om stillingen, er du også mere end velkommen til at kontakte centerchef Per Sørensen per.soerensen@regionh.dk eller på 22 33 65 79.

Søg via linket på siden senest mandag den 12. april kl. 12.00. Du bedes uploade CV og relevante uddannelsesbeviser sammen med din motiverede ansøgning.
Vi forventer at afholde 1. samtaler fredag den 16. april og 2. samtaler fredag den 23. april.

Vi gør opmærksom på, at vi i forbindelse med udvælgelse benytter os af personlighedstest forud for 2. samtale


Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret