Administrativ medarbejder til forskningsunderstøttelse på Herlev og Gentofte Hospital | JobDanmark
Region Hovedstaden

(Udløbet) Administrativ medarbejder til forskningsunderstøttelse på Herlev og Gentofte Hospital

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Sekretariat og Kommunikation søger en administrativ medarbejder til forskningsunderstøttelse.

Som administrativ medarbejder hos os vil dine arbejdsopgaver blandt andet være

  • Sekretariatsbetjening af hospitalets 5 interne forskningspuljer med opslag, bedømmergrupper, tildelinger og administration af ca. kr. 12 mio. årligt
  • Tovholder på hospitalets lovpligtige indberetning til Danmarks Statistik via RegionH
  • Servicering af Forskningsrådet og forskerne
  • Tovholder på det årlige event: Forskningens Dag
  • Udarbejdelse af Forskningsnyt ca. 15 stk./året
  • Forståelse for at tilrettelægge og vedligeholde brugervenlig forskningskommunikation i et CMS-system (gerne Sharepoint)
  • Tovholder på Forsknings Site Visits
  • Håndtering af telefoniske og skriftlige henvendelser til Forskningsteamet
Om dig Vi forventer, at du har en relevant administrativ uddannelse og erfaring fra lignende stillinger. Du arbejder struktureret og systematisk og kan lide at løse flere forskellige opgaver. Du kan lide at arbejde selvstændigt, og du har flair og interesse for økonomi. Du er god til at formulere dig i både skrift og tale, og du er imødekommende og servicemindet.

Om os Sekretariat og Kommunikation er fysisk placeret på Gentofte Hospital og består af to enheder: Kommunikation og Direktionssekretariatet. Forskningsteamet er en del af direktionssekretariatet, der består af 11 medarbejdere. Ud over forskningsunderstøttelse beskæftiger enheden sig blandt meget andet med direktionsbetjening, strategiarbejde og sagsbehandling.

Vi tilbyder en spændende stilling på en travl og løsningsorienteret arbejdsplads, præget af faglig stolthed og mod på forbedring. Sammen med hospitalets øvrige stabe og kliniske afdelinger, samt regionens andre hospitaler og centre, arbejder vi målrettet på, at vores patienter føler sig godt behandlede. Direktionssekretariatet er en enhed med engagerede medarbejdere, og vi sætter pris på godt humør og et konstruktivt arbejdsklima.

Arbejdssted Vi har kontorer på Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 1, 2900 Hellerup. Der vil dog være mødeaktivitet og lignende på Herlev Hospital.

Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fast stilling med en gennemsnitlig arbejdstid på 25-30 timer om ugen. Vi har flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår vil som udgangspunkt være i henhold til overenskomst for administrations og IT-personale m.fl. Der er mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Proces Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2021. Der er ansøgningsfrist den 12. april 2021, og vi forventer at afholde samtaler den 19. april 2021. Eventuelle 2. samtaler forventes afholdt den 22. april 2021.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til forskningskonsulent Lone Falck på 38 67 39 88.

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret