Holstebro kommune

Administrativ medarbejder til Jobcenter Holstebro

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Er du serviceminded? Trives du med at løse forskelligartede administrative opgaver? Er du struktureret og har du flair for at sætte ting i system? Så er du måske vores nye kollega i ‘Tværgående Indsats’.

Arbejdsmarkedsområdet er i konstant udvikling, hvorfor det er vigtigt, at du er omstillingsparat i forhold til dine arbejdsopgaver. Når du har fået en opgave, skal du kunne stå på egne ben og tage selvstændigt ansvar for at følge opgaven helt til dørs.

I et samarbejde med et velfungerende administrativt team skal du varetage følgende opgaver:
  • Betjening i front, telefonomstilling, servicering af borgere og eksterne samarbejdspartnere
  • Diverse myndighedsopgaver, herunder personlig assistance og udbetaling af løntilskud
  • Forskelligartet afstemnings- og bogføringsopgaver
  • Betaling af regninger m.m.
  • Personaleadministrative opgaver
  • Vedligeholdelse af infotavler og Intra
  • Diverse ad-hoc opgaver
Vi forventer, du har en kontoruddannelse eller tilsvarende kompetencer og erfaringer, og vi lægger vægt på, at du kan svare ja til følgende udsagn:
  • Du er smilende, serviceminded og imødekommende
  • Du har lyst til at tage ansvar for både proces og resultat
  • Du er administrativ stærk, omhyggelig og pligtopfyldende
  • Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • Du har flair for IT, et solidt kendskab til Office-pakken og erfaring med andre IT-systemer
  • Du forstår at sætte dig selv i spil, byde positivt ind og spille dine kollegaer gode
  • Du har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og gode grin går hånd i hånd

Praktiske oplysninger
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med HK.

Ansættelsesproces
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside senest fredag den 23. april 2021 kl. 8.00.
Der gennemføres ansættelsessamtaler onsdag den 27. april 2021.

Ansættelsesdato
Hurtigst muligt og senest 1. juni 2021.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Allan Møller Lund på telefon 96 11 39 41.

 

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret