Kolding kommune

BBR- og adressesagsbehandler

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Byggesagsafdeling, Nytorv 11, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 om ugen med flekstid

Ansættelsestidspunkt: Snarest

Hvad kan vi tilbyde:

Bente Barding, kollega: " Jeg planlægger selv, hvordan arbejdsopgaverne skal løses, og der er positive forventninger til, at jeg løser opgaven. Jeg nyder samarbejdet med andre faggrupper og har nogle fantastisk dygtige og søde kollegaer. "

 

Vi kan endvidere tilbyde spændende arbejdsopgaver, idet arbejdet med BBR er af stor betydning for både borgere, virksomheder, kommunen og SKAT.

Samtidig er arbejdet med adresser vigtigt for at kunne stedfæste bygning og bygværker, så også alle andre meget hurtigt og præcis kan finde dem, bl.a. ved hjælp af GPS.

 

Hvis du kan du lide nye udfordringer, og hvis du ønsker et afvekslende job i en afdeling med gode kollegaer? Så er du måske vores nye medarbejder.

 

Du vil få et job med en stor kontaktflade til både borgere, virksomheder og andre medarbejdere i Forvaltningen.

 

Du vil blive placeret i Specialistteamet som er en del af Byggesagsafdelingen.

 

I vil sammen få ansvaret for varetagelsen af opgaverne på området, så BBR- og adresseregistret altid er ajour.

 

Arbejdet indebærer blandt andet registrering af nye bygninger i BBR, geokodning, kontrol af ejers oplysninger i forhold til meddelte tilladelser, faglige vurderinger i forhold bygningsreglement, lokalplaner, servitutter og deklarationer.

 

Det forventes også, at du er villig til hjælpe med teamets andre opgaver, når der er ferie eller andet fravær.

 

Du vil herudover få mulighed for at indgå i afdelingens tværgående projekter.

 

Vi tilbyder et uformelt arbejdsklima, hvor vi har fokus på en god dialog og høj service over for vores interessenter. Du vil få dygtige, engagerede og imødekommende kollegaer og gode personaleforhold.

Kvalifikationer:

Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse som f.eks. byggetekniker, teknisk designer eller lignende.

 

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med anvendelse af BBR registret, Danmarks Adresser og kendskab til GIS og Officepakken.

 

Du kommer til at arbejde med BBR- og adresseloven, men skal også kunne arbejde med anden relevant lovgivning fx byggeloven, bygningsreglementet og forvaltningsloven.

 

Om du kommer fra en anden kommune eller fra en privat virksomhed er ikke afgørende. Vi går udelukkende efter kompetencerne. Det vil være en fordel, hvis du har lidt erfaring, men ellers sørger vi for oplæring.

 

Det er afgørende, at du hurtigt kan arbejde selvstændigt og, at du er struktureret.

 

Frem for alt er du en holdspiller, der med engagement og godt humør bidrager til såvel udvikling som sikker drift i vores forvaltningen.

Hvem er vi?

Området Plan, Byg og Ejendomme består af Byggesagsafdelingen, Planafdelingen og Intern Byg med i alt godt 65 medarbejdere.

 

Du placeres i Byggesagsafdelingen, der er en afdeling med 25 medarbejdere, som fagligt tegnes af ingeniører, arkitekter, konstruktører, byggeteknikkere, tekniske designere og HK´ere.

 

Vores hverdag er præget af tæt borger- og interessentkontakt. Vores kundegruppe består både af professionelle rådgivere og af privatpersoner, som vil rådgives om BBR eller søger oplysninger om byggeri og planmæssige forhold i kommunen.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Kolding – Vi designer livet" og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Teamkoordinator Hanne Thomsen, hato@kolding.dk, tlf.: 79791627

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 28. maj 2021

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt den 3. juni 2021


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a0de578c)
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret