Aabenraa kommune

Administrativ medarbejder til Lyreskovskolen

Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job


Da vores administrative medarbejder i december gik på pension efter over 40 år ved kommunen, leder vi efter en ny kollega, der har lyst og mulighed for mindst lige så mange år hos os :)

Lyreskovskolen har ca. 550 elever. Det samlede personale består af 70 lærere og pædagoger, 4 afdelingsledere samt 10 servicemedarbejdere, som gerne deler ud af deres store faglige viden, gode humør og mange erfaringer.

Skolen er afdelingsopdelt med 0. – 5. årgang i grundskolen og 6. – 9. årgang i udskolingen. Skolen har ligeledes specialklasser i Center for Trivsel og Læring

Administrationen vil fremadrettet bestå af to administrative medarbejdere og en afdelingsleder med ansvar for det administrative.

Dine primære opgaver:

  • Digitalisering af elevmapper
  • Betaling af fakturaer (i systemet Prisme)
  • Dataudtræk og registrering (i systemet Silkeborg Data)
  • Administrative opgaver i forbindelse med mødeplanlægning, posthåndtering, telefonpasning samt andre forefaldende ad hoc opgaver
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønindplaceringer samt administration af stillingsopslag
  • Driftsopgaver i forhold til skolens hjemmeside og Aula
  • Afløser for frontmedarbejder og kontakt til forældre, personale og skoleelever.

 Vi forventer, at du

  • har en relevant administrativ uddannelse
  • kan lide at have kontakt til børn og voksne
  • har erfaring i forhold til ovenstående opgaver
  • har gode IT-færdigheder og gerne kendskab til de nævnte systemer
  • har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt
  • kan arbejde selvstændigt og tilrettelægge eget arbejde
  • er udadvendt og serviceminded
  • arbejder selvstændigt og tager ansvar
  • er fleksibel og god til at samarbejde.

 Vi tilbyder

  • et spændende og varierende job
  • engagerede kollegaer der prioriterer samarbejde og sparring
  • et arbejdsmiljø med en uformel tone . 

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. 

Stillingen er på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse senest den 1. september 2021.

Få mere at vide
Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen og opgaverne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lars Svenson på telefon 4010 8802.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og relevante bilag senest den 14. maj 2021.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 20.

 



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=df013f4d)
Log ind eller opret en bruger for at bedømme din interesse
Ansøg
Log ind eller opret en bruger for at gemme job
Del Link kopieret