Kunne du tænke dig et spændende og udfordrende job i en velfungerende administration? Har du har flair for økonomi, og ønsker at være en del af et godt team, hvor initiativ og medansvar er i fokus? Så skal du søge dette job, hvor vores stærke administrationsteam af engagerede og kompetente kolleger står klar til at tage godt imod dig,
I Pleje & Omsorg, søger vi en engageret og kompetent administrativ medarbejder til administrationen. Der er tale om en fastsættelse på 30 timer pr. uge, med indmødested på Rådhusstræde 2, 6240 Løgumkloster.
Du skal kunne trives i en travl afdeling med mange varierende administrative opgaver i et spændende miljø.
Stillingen består blandt andet af økonomiopfølgning, betaling af fakturaer, opkrævning af borgerbetalinger, logningskontrol, kvalitetssikring og diverse administrative ad hoc opgaver. Der er altid mange bolde i luften, konstante deadlines og en bred kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Du får en central rolle alsidige opgaver og ofte bliver arbejdsdagen anderledes end forventet.
Vi forventer af dig, at du
Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte områdeleder John Zachariasen på tlf. 30 65 59 83 / e-mail johzac@toender.dk eller teamkoordinator Kristiane Dahlmann på tlf. 20 59 23 81 / e-mail krdah@toender.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, og vi gør opmærksom på, at vi i forbindelse med ansættelsen indhenter straffeattest.
Vores stærke administrationsteam af engagerede og kompetente kolleger står klar til at tage godt imod dig, og du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.
I Pleje & Omsorg, søger vi en engageret og kompetent administrativ medarbejder til administrationen. Der er tale om en fastsættelse på 30 timer pr. uge, med indmødested på Rådhusstræde 2, 6240 Løgumkloster.
Du skal kunne trives i en travl afdeling med mange varierende administrative opgaver i et spændende miljø.
Stillingen består blandt andet af økonomiopfølgning, betaling af fakturaer, opkrævning af borgerbetalinger, logningskontrol, kvalitetssikring og diverse administrative ad hoc opgaver. Der er altid mange bolde i luften, konstante deadlines og en bred kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Du får en central rolle alsidige opgaver og ofte bliver arbejdsdagen anderledes end forventet.
Vi forventer af dig, at du
- har en relevant administrativ uddannelse, gerne med erfaring fra en kommune
- har flair for økonomi
- bidrager aktivt til kvalificering og udvikling af arbejdsprocesser
- i høj grad er selvstændig i opgaveløsningen
- evner at have mange bolde i luften på samme tid
- arbejder målrettet og dynamisk
- bidrager til det faglige og sociale miljø
- har et godt humør.
- et spændende og udfordrende job i en velfungerende administration
- gode kolleger, som tager udfordringer op og skaber resultater sammen
- muligheder for relevant kompetenceudvikling
- et godt team, hvor initiativ og medansvar er i fokus
- attraktive medarbejderforhold med blandt andet sundheds- og fleksordning.
Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte områdeleder John Zachariasen på tlf. 30 65 59 83 / e-mail johzac@toender.dk eller teamkoordinator Kristiane Dahlmann på tlf. 20 59 23 81 / e-mail krdah@toender.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst, og vi gør opmærksom på, at vi i forbindelse med ansættelsen indhenter straffeattest.
Vores stærke administrationsteam af engagerede og kompetente kolleger står klar til at tage godt imod dig, og du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.